BF september 2015!
Tog ett sista test för att kontrollera att veckorna ökat. Så nu tänker ja slappna av fram till tidiga UL, trots småblödningar emellanåt :)
Tog ett sista test för att kontrollera att veckorna ökat. Så nu tänker ja slappna av fram till tidiga UL, trots småblödningar emellanåt :)
Beklagar ditt tidigare missfall :/
Jag har aldrig haft missfall, och inte heller småblödningar under nån av mina graviditeter förut. Därför blir ja mer orolig denna gång. Men ska försöka slappna av å njuta nu.
Mina symtom är väl att ja är galet trött, lite små ont i brösten, svullen som en ballong, lite lätt illamående ibland, och framför allt, sugen på att äta nått typ hela tiden.
Vad har du för symtom?
Är det bara jag som inte känner av speciellt mycket symtom? Känner snarare nästan ingen hunger alls, är inte sugen på nåt speciellt (var jag iofs inte med sonen heller), lite tröttare än innan men det känns som att man alltid är trött nuförtiden, haha :P
ok, jag är i vecka 7 nu. Ja det kanske det gör, eller så gör det inte det :P haha jag hoppas iaf att jag slipper ha lika mkt problem med fogarna, det var jobbigt :/ haha, mina bröst växte fort förra gången (har stora sedan innan) och när sonen var född och jag ammade såg det inte riktigt klokt ut :O stora som fotbollar var dom, väldigt jobbigt och tungt, så hoppas de inte växer lika mkt nu, men det lär dom väl göra:P
Hej. Jag är idag i v 6+5 och använde mitt sista gravtest igår i hopp om att få se +3. Har använt ägglossningstest och vet att jag hade ägglossning 10/12. Min oro är att testet bara visade Gravid 2-3. Vad tror ni om detta? Är det kört för min del..?
nej precis, det förstår jag ju :) ja, jag fick problem i början länge, sen lite bättre, men efter förlossningen....oj oj oj, då kunde jag inte ens gå, haha! ja vi får hoppas det, jag är nog mest orolig inför förlossningen och tiden efter, men innan man vet ordet av det så är barnen flera år :O när är du beräknad?
Men usch vad jobbigt att det gått så snabbt!!! ja då förstår jag dig! har du långt till förlossningen? Vi har flyttat nu så ha 1 mil till BB istället för 10 som vi hade sist :P mitt problem var tvärtom, det gick så otroligt långsamt så jag hade inga krafter kvar när det väl var dags :/ tänk vad olika det kan vara! Hoppas du kan få snitt då, inte så rockigt att föda i hallen på väg ut :O Ok, jag är beräknad 4/9 :)
Jag fick samma uppmaning med andra eftersom vi har 45 minuter till förlossningen och min första var snabb, men det gick bra :) Kommer vara nervös denna gången, har ett par vänner som känt huvudet i bilen :)
Jag hoppar in här!
Vi plussade för lite mer än en vecka sedan och är idag i vecka 4+4. Det är vårt första barn och första graviditet så det är mycket nytt för oss.
Jag är 25 (fyller 25) och min sambo är 36 (fyller 37), och vi bor i Malmö.
Jag har hittills mått helt okej, bara sprungit på toaletten för att kissa en hel del, varit trött (somnade nästan inne på toaletten på jobbet härromdagen) och nu senaste dagarna har jag sovit sjukt dåligt och vaknar till och från, väldigt ovanligt eftersom jag i vanliga fall sover som en sten tills att jag vaknar på morgonen.
Men ska bli kul att följas åt tills september! ????
Har ni ringt MVC än?
Jag ska dit 10.30 på tisdag och få reda på om det lever, kommer vara i vecka 6+4-5 då. Jag har ju haft blodblandade flytningar sen jag plussade men det rör sig om väldigt lite blod och cb digital har ju ökat i rätt takt så jag hoppas att den lever.
Här är en till med blodbkandade flytningar som kommit under em tillsammans med en annan sorts magont. Vecka 4+3. Har krupit ner under täcket och brutit ihop totalt