• Nydahl

BF september 2015!

Kan ni känna er livmoder på magen ?? Jag kan känna min mellan blygbenet och naveln !! Jag har läst att den ska vara där i vecka 16 ?! Och jag går in i vecka 12 i morgon, vad kan de bero på? Detta är ju mitt tredje barn växer kanske livmodern snabbare då? Någon som vet kanske :)

• Nydahl
    lördagsgodis skrev 2015-02-15 09:07:32 följande:

Även jag känner min livmoder en bit ovanför blygdbenet om jag ligger på rygg men jag får som sammandragningar om jag petar på den för mycket.

Du väntar oxå ditt 3:e barn va? Jag får sammandragningar av orgasmer annars inte :)
  • Nydahl
    paddi84 skrev 2015-02-15 16:03:58 följande:

Är det någon mer som går runt med konstant huvudvärk? Kommer troligen av trötthet då det blir lite vila här hemma med tre barn i ganska krävande åldrar... Men vet inte vad jag ska ta mig till, orkar ju inget och kände mig snudd på väldigt nere i morse då jag bara sökte mig tillbaka till sängen jag som älskar att ha fullt upp o hitta på saker med barnen... Vet inte hur jag ska mäkta med arbetsveckan som kommer, förra veckan var jag sjuk mån-tor (förkyld) men nu måste jag jobba känns det som :(

När jag va i vecka 8-10 hade jag huvudvärk varje dag men inte nu mer :) de går nog över på dig med :)
  • Nydahl

Härligt med alla lyckade kub :) jag ska på kub på måndag :) längtar !

• Nydahl

Här är en blid :) någon som är bra på de här med kön så tidigt ?

• Nydahl
    Sopp skrev 2015-02-23 18:01:16 följande:
    Är ingen expert men det är kul att gissa! Tycker att nubben ser lite nedlutande ut i förhållning till ryggraden och isf kanske dt är en tjej? ;) kanske bara är strunt men så spännande att spekulera i väntans tider! Själv hoppas jag på en tjej men tror det är en till kille
    Jag vet att många tittar på de med nubben men vilken är de exakt?? Har lite svårt att förstå de :)
  • Nydahl

Hoppas ni har rätt :) har två killar och dom önskar sig en lilla syster ! Men jag tror dom blir glada för en bror med ;)

• Nydahl

Jag börjar på nytt jobb på måndag och chefen vet inte att jag är gravid ! Lite nervöst faktiskt

Svar på tråden BF september 2015!