Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

BF september 2015!

karro 2014 skrev 2015-01-27 17:41:54 följande:

Det var allt en liten krabat där inne med ett tickande hjärta. Nu får vi hoppas att detta går vägen denna gången. Blev tillbaka flyttad en dag bf 10/9

Härligt, vilken vecka är du i ?
  • 1StoltMamma

Kommer vilja göra ett för hade mf i oktober och vill veta iaf att de finns ett tickande hjärta så man slipper oroa sig.

• 1StoltMamma
    Cessely skrev 2015-01-30 18:33:05 följande:

Var på hälsosamtal idag v.8. Helt onödigt enligt mig. Men de ville jag skulle komma ändå. Ska på inskrivning i slutet av februari.

Ni som har barn tidigare?? Kommer era män följa med på inskrivningen?? Hur ofta har ni tänkt ha med dem???

Ska också på hälsosamtal och då ska inte mannen med, vet inte med inskrivning. Men blir nog mer efter rul
  • 1StoltMamma

Var hos bm idag och är jätte nöjd med henne, jätte skönt. Är i v 6+1 enligt henne men ska ringa och boka vul på en klinik hon tipsade om. Hon kunde tyvärr inte skicka remiss till sjukhuset då man helst ska ha haft flera mf för de.

• 1StoltMamma
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-04 11:58:46 följande:

Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!

Va roligt, Grattis
  • 1StoltMamma

Med min första var jag och även alla runt omkring mig säkra på att de skulle bli en pojk och på förlossningen fick vi en chock (tog inte reda på kön) de kom ut en liten flicka. Denna gången är jag 99% säker på att de blir en till tjej. Tror vi tar reda på kön denna gången

• 1StoltMamma
    igelkotten01 skrev 2015-02-04 21:27:38 följande:

Ja vi har en fb-grupp som heter sommargummor :)

Jag hittar verkligen inte gruppen
Svar på tråden BF september 2015!