Inlägg från: Hemlighetenshemlis |Visa alla inlägg
  • Hemlighetenshemlis

BF september 2015!

Fy fasen vad jag har ont i ryggen idag. Jag hoppas att det beror på att jag körde skoter igår.

Grattis till alla nya plus!

• Hemlighetenshemlis

Majrovan86 är det RFSU :s test? Har också fått jättesvaga plus på dem. Blev också orolig så jag testade med annat märke och fick tydligare svar. Gillar inte alls RFSU :s tester.

• Hemlighetenshemlis

Här var det blod på pappret nu på morgonen. Så sjukt orolig :( Vet att det inte behöver vara något men ändå. Jag tror alltid det värsta

• Hemlighetenshemlis

Jag har tid för tidigt ultraljud på gyn nu på onsdag. Känns som en evighet dit. Gammalt blod är väl brunaktigt. Men om det är som åt det orangea hållet då? Alltså mer brunorange är det också gammalt blod eller är det färskare?

• Hemlighetenshemlis

Jag är så galet nervös för ultraljudet imorgon. Jag hoppas att det är ett litet levande liv vi kommer att få se men på nåt sätt så är jag ändå inställd på det värsta. Varför vet jag inte.

• Hemlighetenshemlis
    Emeralda skrev 2015-02-03 20:19:38 följande:

Tänker lika. Nu har jag iof inte blött på några timmar och det har varit sparsamt när det var nåt. Men nu har jag istället ont i magen. Jag har också ställt in mig på att nåt är galet och att det kommer visa sig imorgon. Men jag hoppas att jag (och du) har fel och att det ser bra ut.

Håller tummarna för dig! Jag blir så ledsen varje gång jag går på toa och torkar mig. Inga mängder med blod och lite mörkare ibland men det känns ändå inte bra. Sen har jag ju som mensvärk också (som jag haft sen jag plussade i princip) så då blir jag ännu oroligare
Svar på tråden BF september 2015!