BF september 2015!
Fy fasen vad jag har ont i ryggen idag. Jag hoppas att det beror på att jag körde skoter igår.
Grattis till alla nya plus!
Fy fasen vad jag har ont i ryggen idag. Jag hoppas att det beror på att jag körde skoter igår.
Grattis till alla nya plus!
Majrovan86 är det RFSU :s test? Har också fått jättesvaga plus på dem. Blev också orolig så jag testade med annat märke och fick tydligare svar. Gillar inte alls RFSU :s tester.
I mitt landsting erbjuder de bara fostervattensprov. Vill göra KUB så det blir att försöka hitta en privat klinik nånstans.
Här var det blod på pappret nu på morgonen. Så sjukt orolig :( Vet att det inte behöver vara något men ändå. Jag tror alltid det värsta
Kan man blöda för att man ansträngt sig på något sätt ?
Jag har tid för tidigt ultraljud på gyn nu på onsdag. Känns som en evighet dit. Gammalt blod är väl brunaktigt. Men om det är som åt det orangea hållet då? Alltså mer brunorange är det också gammalt blod eller är det färskare?
Jag är så galet nervös för ultraljudet imorgon. Jag hoppas att det är ett litet levande liv vi kommer att få se men på nåt sätt så är jag ändå inställd på det värsta. Varför vet jag inte.
Klarrött blod på pappret nyss. Usch så ledsen och rädd jag är
Det är lite mörkare rött nu när jag varit på toa och inte lika mycket som de första gångerna . 12 långa timmar kvar innan ul.
Tänker lika. Nu har jag iof inte blött på några timmar och det har varit sparsamt när det var nåt. Men nu har jag istället ont i magen. Jag har också ställt in mig på att nåt är galet och att det kommer visa sig imorgon. Men jag hoppas att jag (och du) har fel och att det ser bra ut.