BF september 2015!
Min första graviditet lyckades jag hålla på till v.18!!! Känns som en omöjlighet denna gång!
Min första graviditet lyckades jag hålla på till v.18!!! Känns som en omöjlighet denna gång!
Jag ringde till gyn här i stan men de har inge som kan undersöka förrän imorgon
11.30 idag kommer domen! Dags för ultraljud då. Är så nervös. Men på något sätt så är jag inställd på det värsta.
KUB test igår.
Är i vecka 13. Visade sig att det inte fanns någon aktivitet och fostret hade dött i vecka 8.
Blev KK akut igår och idag har jag tagit tabletterna.
Känns jätte tungt, man har ändå ställt in hela livet på detta. september skulle det hända :(
Min trötthet har slagit till igen, garveriet rätt pigg nu några veckor men nu i slutet av v13 och början på v14 så sover jag helst 10 timmar natten och går och lägger mig med barnen... Trodde liksom att man bara skulle bli piggare nu.
Hur har det gått för dig hemlis?
Peppar peppar men nu känns det som både illamående och trötthet blivit mycket bättre. Sitter till och med och dricker en kopp kaffe.vecka 13 nu.
Så det finns hopp för Er som fortfarande mår skit! Har faktiskt energi!!!!!!
Magbild v.13 (12+0)

Magbild v.13 (12+0)

Jag har ett augustibarn o majbarn, tyckte nog att augusti var lättare, då kunde man gå i bikini o visa magen hela sommaren o kunde bada. Majbarn; jag kunde inte bada, kände mig otroligt ful utan kläder så ville inte klä av mig..... , svettades konstant.
September känns toppen!!