BF september 2015!
Vi ska nog inte fråga om könet men kommer filma rul och titta väldigt noga:)
Vi ska nog inte fråga om könet men kommer filma rul och titta väldigt noga:)
Lördagsgodis-hur ska ni filma RUL? Går det att filma på skärmen med sin mobil eller ber man de filma där och man köper filmen?
Jag fick göra två glukosbelastningar förra graven (en tidig och en senare) eftersom min son hade varit så pass stor. Båda var negativa så jag får bara stora barn tydligen.
Fick oxå med citron men här bjöd dom på citronen och tyckte det smakade helt ok:)
Jag blev trött av postafenet i början men det blev bättre, tog två om dagen i 3 veckor och den värsta biverkningen var att magen typ slutade fungera och fick ta laxerande för att göra nr2... Jag mår mycket bättre nu sen en vecka tillbaka ungefär och mår bara illa om det tar för lång tid mellan målen.
Tummar hållna
Fina magar rost och bee:) kul när man ser att det händer något därinne!
Jag börjar på mitt nygamla jobb nu i månadsskiftet vilket känns kul men då måste jag berätta för kollegerna igen vilket säkert kommer gå bra men lite jobbigt.
Vet inte om jag kan vänta så länge då jag var normal smal när jag slutade där och nu är ganska rund om magen:) får se hur det blir
Vet inte om jag kan vänta så länge då jag var normal smal när jag slutade där och nu är ganska rund om magen:) får se hur det blir
Jag ringde till gyn här i stan men de har inge som kan undersöka förrän imorgon