BF september 2015!
Nån mer som får huvudvärk som kommer o går?
Tror det är vanligt med huvudvärk. Tänker att man spänner sig mycket då man mår dåligt samt sover sämre.
Jag blir jättetrött och känslig av postafen men inte mindre illamående:/
Testa med en halva att börja med.
Jag har gjort glukosbelastnkng med bägge barnen och kommer även göra denna. Det är rutin här och jag är inte i någon riskgrupp. Här görs den runt vecka 25 har jag för mig.
Jag fick jätte lågt blodsocker av det och mådde riktigt dåligt efteråt. Ett tips ät att ta med något att äta innan man går hem.
Går med in i v 13 imorogn. Tycker mig ha känt bebis 2 dagar nu! ?
Blod idag. Mer än sist jag blödde. Är helt övertygad om att det är kört nu. Där fick jag för att jag slappnade av lite när jag kommit till 12+1
Jag ringde till gyn här i stan men de har inge som kan undersöka förrän imorgon
Peppar peppar men nu känns det som både illamående och trötthet blivit mycket bättre. Sitter till och med och dricker en kopp kaffe.vecka 13 nu.
Så det finns hopp för Er som fortfarande mår skit! Har faktiskt energi!!!!!!
Vecka 13. Kvällsmage. 
Hej på er! Har varit på gyn akuten idag! Haft magsmärtor sen 1 vecka tbx. Nu i 3 dagar har jag blödit och blöder ännu mera nu :( fostret fanns där men hon var osäker på om hjärtat slog. En kollega till henne kollade också. Hon sa att fosterhinna börjat gå sönder! Början till MF sa hon. MEN dom ville att jag ska gå på KUB UL som jag har på måndag. Har googlat och läst flera liknande fall som det gått bra för. fick ett nr till en kurator. Hon frågade även om jag har haft myomer någon gång. Usch inte det också. Så ledsen så ledsen.....