Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

BF september 2015!

Även jag har gjort cellprov under förra

Graviditeten. Blödde inget jag heller fast bm sa att man kunde det och det var helt normalt.

• fyrklöver81
    Madicken01 skrev 2015-03-07 23:33:44 följande:
    Lovis är så himla fint! En kompis dotter heter det annars hade jag haft det som nr1 på tjejlistan!
    Lovis hur uttalas det? Louise eller Lovis som det stavas? Har aldrig hört namnet men gillar bägge delarna ????
  • fyrklöver81

Min väninna blödde flera gånger under sin graviditet pga sköra slemhinnor. Kom det i samband med toabesök och pappers tork kanske det är det. Vid missfall har man ofta kraftig smärta/ Mensvärk.

Håller alla tummar att det bara är ett blodkärl som gått sönder vilket är vanligt! Är du jätteorolig skulle jag om jag bar du åka upp och få besked.

Kram till dig!

• fyrklöver81
    Sopp skrev 2015-03-10 13:11:28 följande:

15+2 idag, känner inga fosterrörelser men börjar se rätt "tjock" ut då mitt redan existerande fläsk åkt ut en bra bit ;)

Jag tänkte fråga er som redan har barn om mitt nuvarande barn (så det här har absolut inget att göra med barnen vi väntar) - Vår son på snart 1 år har alltid älskat mat, all mat, absolut inga problem där. nu är han helt plötsligt så OTROLIGT ofokuserad, det är en lång pina att få i honom lunch och middag. Han ska göra allt utom att äta, maten försöker han bara putta bort. Helst slå ut över bordet så att man kan kleta runt den och kanske stoppa in en makaron i munnen då och då. Kommer det här sluta av sig självt eller vad ska man göra? Vi försöker bara ta det lugnt och har han inte ätit upp efter ca 30 min så lägger vi ner, då blir det ingen annan mat

Vår son som dock är 2 är även han inne i e. Jag vill inte äta fas. Vi nonchalerar helt. Tror det är det bästa. Gör man en grej av det kan det nig bli till en grej. Vår son är jättepigg och leker som vanligt och äter gärna lördagsgodis god frukt etc. Men är verkligen selektiv :)
  • fyrklöver81

Idag har jag faktiskt gått ut på Facebook att jag är gravid. Kändes kul med alla gerattis ????????

• fyrklöver81

Har idag beställt fina graviditet klänningar på asos. Kolla in klänninga rea upp till 70%. Finns massa fint!

• fyrklöver81

Kommer ni kolla kön? Jag har fram till precis nu tänkt att vi inte ska det. Men nu fick jag ett stor sug att veta. Finns ju fördelar. Men samtidigt är det ju grymt spännande att inte veta.

• fyrklöver81
    C21 skrev 2015-03-20 13:10:43 följande:

Hur är stl när man beställer från asos om jag brukar ha 36 vad ska jag ha för stl då?

Går att googla fram omvandlings tabell ????????
Svar på tråden BF september 2015!