BF september 2015!
Jag känner mig så himla konstig. Yrslig, illamående å så extremt trött! Kan typ bara ligga. Å så får jag huvudvärk emellanåt. Mår som en påse nötter. Helt off..
Jag känner mig så himla konstig. Yrslig, illamående å så extremt trött! Kan typ bara ligga. Å så får jag huvudvärk emellanåt. Mår som en påse nötter. Helt off..
Vi ska oxå vänta med att berätta. Tidigast v 12 för de närmsta och alla andra efter rul. Som med de tidigare barnen :) Det här är 4:e.. Gjorde misstaget en gång att berätta tidigare, blev missfall och det var inte kul att berätta för alla, allra minst barnen! Fy
När jag väntade första barnet gifte vi oss vid bf, superhärligt!
Pratade med bm idag ang mitt dåliga mående, hennes tips var seaband och ingefära, och sura saker. Jag ska prova med det nu då jag mer än gärna undviker läkemedel. Funkar inte det ska jag prova akupunktur och/eller akupressur.
Ang att hålla hemligt å att inte dricka, jag blir så trött att det fortfarande är sånt jäkla tjat om alkohol! Herrejösses! Det är 2015, de flesta dricker inte alls.. Förstår inte vad det finns för folk?
Tack, jag hoppas det jag med! Det tär att må såhär, men samtidigt så är det ju ett tecken på att allt är ok, som bm sa. Får se det så
Sonen frågade idag om jag är gravid igen då jag mår så illa, å äter konstiga saker.
Vi nekade såklart, men det vlir svårt när en lever så tätt å delar på allt.. Han har iof inte sett hormonbehandlingsrna denna gång, då det tog sig så snabbt
Ang alkoholen har du rätt, men även annars i samhället så hör det till att dricka. Mina närmsta vet att jag inte dricker alls, men folk runtomkring tjatar en hel del. Sorgligt.
V 9 nu då, å mår bara sämre känns det som. Konstant illamående, kräkningar, yrsel å fryser. Provar allt, ingefära, citron, soppor... Mår så otroligt dåligt. Å så får jag samtidigt dåligt samvete över att jag "gnäller" då vi har svårt att bli gravida å genomgått behandlingar å så..
Vi kommer som sagt vänta med att berätta för barnen (vi fick missfall en gång å vi hade berättat tidigt å barnen blev såååå ledsna
) men det är svårt nu när jag kräks hela tiden å jag måste kolla mitt socker igen, vilket jag bara gör under graviditet..
När vi berättade sist, så gav vi dem ett paket där det stod "till världens bästa storebror
Text försvann... Vi gav syskonen ett paket sist vi var gravida, där det stod till världens bäst storebror och storasyster. Å så var det ul-bild å lite choklad å gosedjur, de var 9 å 11 då å de blev jätteglada!
Morföräldrarna fick ett påskägg med en ul-bild som det stod vi ses i oktober på. Oxå uppskattat
Vi kommer gå in i v 12 vid alla hjärtans dag, så kanske att vi berättar då. Om vi vågar.
Alla hjärtans dag är en dag vi firar mycket hos oss, så det vore ju kul :)
Ang försäkring så är enligt undersökningar Folksam och trygghansa de bästa.
Trygghansa var de enda som tog barnens diagnoser. Så dem har vi.
De tar det mesta.
Nej, det är INTE jobbigt att vara höggravid! Jag älskar't! Ville vara gravid längre sist, kände mig inte klar alls. Så himla mysigt med stora magen.
Vi försökte länge, alla gånger, så vi kanske njuter lite extra. Jag tycker inte alls det är jobbigt iaf :)
Och höggravid på sommaren väljer jag alla gånger jämfört med på vintern. Folk ska bara smolka ner ens glädje jämt. Det är så det är.