BF september 2015!
Vad är de som hänt med dig? Inte läst så noga? :/ själv va jag på gynakuten i natt och dom konstaterade att jag hade missfall på g. Väntar på att börja blöda :(
Så less på denna väntan:(
Vad är de som hänt med dig? Inte läst så noga? :/ själv va jag på gynakuten i natt och dom konstaterade att jag hade missfall på g. Väntar på att börja blöda :(
Hur hög hcg har du? Hört att de ska va högt vid utomkved?
Så jäkla less på att vänta jag med. Nu vet man att befruktningen gick fel och ändå måste de fortsätta av sig själv. Svårt att försöka va positiv när de är som de är :(
Fast blev plötsligt osäker.. Det kanske inte var du som redan haft utomkved och behövt operera bort en äggstock..
Håller tummarna oavsett.
<3
Kan symtom öka fastän hcg inte ökar?
För fyra dagar sen så började mina bröst ömma lite och nu idag är dem mer ömma:-/
Sen har jag nu två nätter vaknat av att jag har varit helt genomblöt av svett.
Går in i v 7 idag, å då kom första spyan, märklig känsla att bli glad av att spy ;)
Äter rå potatis med salt å mosbricka utan korv med grillkrydda. Märkliga saker en blir sugen på ;P
Beklagar er som fått missfall, tänker på er.
Någon mer som känner av att blodtillförseln har ökat "där nere"? Jag har haft en liten märklig känsla där nu i ett par dagar, mer idag dock. Pirrar på nåt vis...svårt och förklara:)
Men det jag reagerar på är att kan det verkligen bli så om det skulle vara ett utomkved, vilket det ju misstänks på mig?
Nu har jag inte haft ont sen i torsdags och molvärken som kommer emellanåt förflyttar sig.
Hoppar in här jag med :) Plussade idag på BIM-2. Wihooo! Första försöket precis som med dottern. Så tacksam!! Nu är det bara att hålla tummarna på att bebisen vill stanna kvar :) Räknat ut att BF bör bli 21 september.