BF september 2015!
Knäppt! Men men jag har hört att man får tillbaka sin kaffelust efter ett tag så det kommer nog igen. Hade varit intressant att veta vad det beror på? Det verkar mer vanligt än ovanligt att få avsmak för just kaffe...
Jag kan inte heller dricka kaffe längre! Är inte det minsta sugen och doften sätter sig i halsen med resten av mitt illamående :/
Mitt illamående börjar bli lite bättre så hoppas det håller i sig! Kaffet är riktigt lustigt att det kan förändras så fört, samma hände mig. Jag funderar om jag ska ringa min chef och tala om att jag är gravid eller om jag ska vänta någon vecka till, har riktigt ont i magen över att berätta för henne då det här kommer lite olägligt i tiden.
Är det nån mer här som gått upp nåt än? Jag har gått upp 2 kg redan, är i vecka 9... Hoppas det inte blir för mycket i slutändan bara ;)
Jag är fast anställd inom kommunen men har inte fått någon fast placering än, jag vet vart jag ska vara tills jag går på gravidpenning men jag vet inte vart jag hamnar efter barnledigheten om jag inte hinner få en fast plats innan det.
Tack, era tummar hjälpte!!! Jag är så lycklig att jag gråter på tunnelbanan... En jättefin minibebis som gjorde kullerbyttor och blinkande hjärta <3 Blev framflyttad 4 dagar från förra ultraljudet till 10+6, och går alltså in i vecka 12 redan imorgon! 
V 7+3 :) 
Jag gjorde också VUL 7+2 och då var min bebis 11mm. Hur lång var era? Jag trodde jag var i 7+0 men hon flyttade fram två dagar. Såg ett litet hjärta slå men ändå så går man ju runt och är nervös. :)
Nu är jag i vecka 9 (8+3)
Ok :)
Jag har kartlagt min kost lite mer idag och är
väl inte så förvånad att jag gått upp precis.
Innan åt jag lite kolhydrater (inget mjöl, pasta) och mat med lågt fettinnehåll, iaf i mejeriprodukter osv men mycket typ avokado och andra feta men bra feta grejer. Nu äter jag mackor med ost mycket och pasta och ja nån bulle här och där.
Så det borde jag ju ha förstått om jag hade kollat upp vad jag äter nu om dagarna.
Får nog föra lite matdagbok så det slinker ner nyttigare grejer ;) absolut ingen bantning utan bara välja bort bulle mot nåt bättre kanske.
Det är lite svårt ibland när man mår illa att göra bra val men man får ta det för vad det är de gångerna, det går nog över det med snart (hoppas jag) :)