BF september 2015!
Det finns nu en grupp!
Sök på sommargummor så hittar ni den :)
Namnet är tillfälligt då vi är jätte hemliga :)
Ska försöka länka när jag startar datorn :)
Det finns nu en grupp!
Sök på sommargummor så hittar ni den :)
Namnet är tillfälligt då vi är jätte hemliga :)
Ska försöka länka när jag startar datorn :)
Nu har jag ansökt :)
Alltså hur kan man få göra ett vul??? Har ingen medicinsk anledning. Vet ju samt när jag blev gravid. Men har MF i förra grav och jag vill inte komma på nupp och sen bara finns där ingen bebis!!! Alla borde få göra ett tidigt tycker jag.
Men vad kan man säga till BM för att kunna få göra ett i v 7???
Jag har varit och är otroligt trött idag, sovit mest hela dagen och barnen frågar om jag är sjuk.
Berätta hur du känner, när jag väntade sonen så fick jag två extra ul pga oro eftersom jag haft ett mf innan.
Jag berättade när jag ringde och berättade att jag var gravid att jag fått ett sent MA för några månader sedan och då sa de direkt att BM kommer hjälpa mig att boka in ett tidigt UL så vi får se att allt ser bra ut. Jag valde efter samtal med BM att lägga detta UL i början på vecka 11 eftersom min senaste graviditet avstannat i vecka 8 eller 9, men fick sammandragningar och blödning först i vecka 14.
Så på den mottagning jag går verkar det vara en självklarhet att få ett tidigt UL om man haft några problem tidigare.
Så den 11/2 är det dags och jag längtar såååå!
Haha...dum fråga kanske. Men vad säger man när man ringer till BM?? Hej jag är gravid?? Eller vad? Trots två barn innan minns ja inte.
Jag har ringt nu och dom ska ringa upp kring14 så får se vad vi säger då:). Jag funderar på att ta fram mina gamla mammakläder från vinden till helgen.
Då var det rosa på pappret idag. Skickat mail till min barnmorska så får vi se. Mår fortfarande jätteilla och brösten är jätteömma... Började dock så här också vid mitt förra missfall så jag är inte så förhoppningsfull tyvärr.
Önskade att få göra en kontroll så jag vet. Antingen så blir jag lugnad av att se hjärtat slå eller så kan jag bli av med det direkt, min kropp klarade inte av att fixa ut det förra gången.
Ja här är oxå blod på pappret idag :( och jag ställer in mig på att mitt andra missfall är på G. Lever fortfarande ett litet hopp om att jag har fel men min magkänsla säger mig att det nog inte blir någon septemberbebis heller. Ledsamt och då himla tråkigt... Håll gärna en tumma för oss!
V.7