BF september 2015!
Har fått hem min crescent trike idag och är verkligen supernöjd! Kan rekommendera den. Bra pris med
Har fått hem min crescent trike idag och är verkligen supernöjd! Kan rekommendera den. Bra pris med
RuL avklarat. Har vart mkt nervös innan. Allt såg bra ut. Blev flyttad framåt. Bf 13/9?? Moderkaka i framvägg även denna graviditet.
Kön tog vi inte reda på.
Hoppar in här med en fundering till er som kommit lite längre och kanske redan varit på rul. Är nu gravid med tredje barnet och går in i v.17 imorgon (bf 2 okt). I båda tidigare graviditeterna kände jag bubblor och fladder från v.15 men denna gång har jag fortfarande inte känt något alls i magen, känns jättekonstigt. Vet sedan ett vul i v.14 att moderkakan ligger i bak som med mina två tidigare barn. Allt såg bra ut då i v.14 men är så orolig att graviditeten stannat av nu... Vad har ni för erfarenheter? Vet inte vad jag ska tro... Kram på er!
Kul med alla lyckade RuL:)
Man får göra som man vill ????
Visst är det svårt med namn. Men är det fler än jag som "inte vill" delge sina förslag för de känns så personliga och jag vill ingen annan ska ta dem. Hahahha så barnsligt. Ändå tar jag gärna tacksamt emot idéer:)
Trevlig söndag alla.
Imorgon drar vi till värmen 15 dagar. See you :)
Vecka 22 och 10 kilo upp. Underbart. All inklusive i två veckor är inte att rekommendera:)
Hade fått besked om beviljad gravpenningen från 15 juli. Känns sååååå bra:)
Har ni andra fått besked? Skickade in för 2 veckor sen och redan besked!?!?:)