Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

BF september 2015!

Har fått hem min crescent trike idag och är verkligen supernöjd! Kan rekommendera den. Bra pris med

• fyrklöver81

RuL avklarat. Har vart mkt nervös innan. Allt såg bra ut. Blev flyttad framåt. Bf 13/9?? Moderkaka i framvägg även denna graviditet.

Kön tog vi inte reda på.

• fyrklöver81
    TreA skrev 2015-04-16 19:24:05 följande:

Hoppar in här med en fundering till er som kommit lite längre och kanske redan varit på rul. Är nu gravid med tredje barnet och går in i v.17 imorgon (bf 2 okt). I båda tidigare graviditeterna kände jag bubblor och fladder från v.15 men denna gång har jag fortfarande inte känt något alls i magen, känns jättekonstigt. Vet sedan ett vul i v.14 att moderkakan ligger i bak som med mina två tidigare barn. Allt såg bra ut då i v.14 men är så orolig att graviditeten stannat av nu... Vad har ni för erfarenheter? Vet inte vad jag ska tro... Kram på er!

Jag har med vart orolig för att jag ej känner. Är v 18+3 och har precis börjat känna lite pirr. Va på RuL och allt såg bra ut.

Tredje graviditeten och moderkaka i framvägg. Tror inte du ska oroa dig!
  • fyrklöver81
    Inorr02 skrev 2015-04-16 20:00:42 följande:
    tur är väl det och alla är olika. 
    Precis. Har en kompis som alltid säger. Man får göra som man vill. Det bästa påståendet så länge ingen såras:)

Jag tror vi alla gör vad vi tror är

Bäst för våra barn som vi själva känner bäst. :)
  • fyrklöver81

Visst är det svårt med namn. Men är det fler än jag som "inte vill" delge sina förslag för de känns så personliga och jag vill ingen annan ska ta dem. Hahahha så barnsligt. Ändå tar jag gärna tacksamt emot idéer:)

Trevlig söndag alla.

Imorgon drar vi till värmen 15 dagar. See you :)

• fyrklöver81

Vecka 22 och 10 kilo upp. Underbart. All inklusive i två veckor är inte att rekommendera:)

Hade fått besked om beviljad gravpenningen från 15 juli. Känns sååååå bra:)

Har ni andra fått besked? Skickade in för 2 veckor sen och redan besked!?!?:)

• fyrklöver81
    paddi84 skrev 2015-05-05 11:29:06 följande:
    Vad skönt att du fått besked! Jag väntar ännu, men är bara 1,5vecka sen jag skickade in... Får man bara veta på papper eller går det att logga in för att se vad som händer med ansökan?
    Jag fick besked hem. Stod inget om beslutet på mina sidor/ fk
  • fyrklöver81
    paddi84 skrev 2015-05-05 15:29:56 följande:
    Tufft :( hoppas du orkar med mer papper och att överklaga så de kan ändra sig.
    Men fy så trist!

Har du bifogat en utförlig beskrivning på dina arbetsmoment? Tunga luft. Sprattlande barn, risk för slag mot

Magen, blöjbyten, etc.

Själv har jag under mina tre graviditeter skrivit ca 1

A4 med utförliga situationer och bett att även min chef signerat detta.

Jag hoppas verkligen din överklagan går igenom. Kanske kan du inga

Din handläggare och fråga varför du nekas? Brukat förskolelärare få grav.penning?
Svar på tråden BF september 2015!