BF september 2015!
fy vad foglossning jag har hur ska jag fixa jobba till vecka 30 är frågan.
vill inte bli sjukskriven
fy vad foglossning jag har hur ska jag fixa jobba till vecka 30 är frågan.
vill inte bli sjukskriven
Jag känner av lite foglossning men om jag inte tar för stora steg och inte springer så går det hyfsat. Jobbar ju inom vården så det är mycket sittandes på huk vilket jag börjar uppleva som jobbigt men vill inte bli hemma än heller. Jag har tagit ledigt helgerna i maj och juni så jag slipper långpassen och sen går jag på mp i slutet av juni.
En liten fråga, någon av er som känner sammandragningar ?
Tror inte de är många som lever "fett" vid föräldraledighet. Dottern var 16 månader när hon började på dagis och de tyckte vi var lagom. Blir nog så denna gången med.
20 dagar kvar till rul, väntan är lång! Men Grattis till er med lyckade rul
Är de någon som blivit sjukskriven här. Jag kräker fortfarande en del och fått en hemsk foglossning redan.
Det svåra är inte att bli sjukskriven som jag fattar det utan det svåra är att få ersättningen för det godkänt. Min foglossning har börjat spöka igen men den sitter inte i ryggen utan i ljumskarna och ner i låren.
Jag har blivit sjukskriven kring v. 22-24 mina första två graviditeter och förra graviditeten kring v.34, å har inte haft några problem med att få ersättning för de. Men de beror väl på vilket jobb man har, och vilken handläggare man får på FK.
Får se hur de går den här gången då ja blev sjukskriven på 100 % för foglossning redan i v.18... Har inte hört nått från FK än dock.
Men ja hoppas de godkänner den, annars vet ja inte va ja ska ta mig till :/
Förresten har ni cravings? Jag bara måste ha något jättesalt godis någon gång under dagen och mannagrynsgröt på morgonen
Vi har 2 pojknamn som de står emellan men än så länge inga flicknamn som vi är överens om.