BF september 2015!
Stort grattis Cessely!
Grattis här med Cissely!!!!
Stort grattis Cessely!
Grattis här med Cissely!!!!
Grattis till tickande hjärta! Jag var där i samma vecka och då var bebis 6,5 mm. Fick du ett mått?
Grattis! :)
Grattis:)))
Skulle idag varit i vecka 8+3. Fick en liten, liten blodblandad flytning idag och åkte direkt till gynakuten. Efter VUL konstaterades en tom hinnsäck. Allt såg finfint ut om jag varit i vecka 5, så jag står just nu inför två möjliga scenarier. Antingen att jag fick ett tidigt mf utan blödning och sedan blev gravid direkt igen och nu är i vecka 5 eller så har graviditeten avstannat för några veckor sedan precis som det gjorde förra gången. Så nu väntar nytt UL 11 februari. Så får vi se hur det ser ut då..
Svullnaden lägger sig aldrig.
Ser ut så här dygnet runt och har gjort sen jag plussade typ...
Jävla hormoner :P
Är ju bara i vecka 7+4 ^^
Var på hälsosamtal idag v.8. Helt onödigt enligt mig. Men de ville jag skulle komma ändå. Ska på inskrivning i slutet av februari.
Ni som har barn tidigare?? Kommer era män följa med på inskrivningen?? Hur ofta har ni tänkt ha med dem???
Hmm, brukar inte hälsosamtal bara tvingas på förstföderskor? :)
Min man kommer att följa med på Kub och Rul, ser ingen anledning till att han ska med på något annat. Det är väl om det skulle uppstå något särskilt som har med barnet att göra. Eller möjligen om han har lunchrast och man ska lyssna på hjärtat nån gång. Han var med en gång för mycket i förra graviditeten och kom med alltför manliga kommentarer när jag frågade barnmorskan om nån graviditetskomplikation, så nej tack.
Tack för svar hörrni :) Skönt att inte va ensam om att inte ta med mannen på BM-möten ;)
Jag mår med bra :) Lite illamående men inte alls som mina två förra graviditeter. Då fick jag köra med seaband och receptbelagd medicin. Men inte nu. Lite trött ibland men inte så där komatrött som jag var med de andra två. Dock väldigt svullen om magen. Hoppas det lägger sig snart.
Till alla nya!!!
Finns en facebooktråd om man vill vara med i :)
Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!