Inlägg från: MrsHeinerborg |Visa alla inlägg
  • MrsHeinerborg

BF september 2015!

Har du gjort tillväxtUL nyligen? Hur stor?
    Hoppas du slipper gå över!

• MrsHeinerborg
    Sopp skrev 2015-08-26 15:57:55 följande:

Jag börjar misstänka att jag är skengravid - det kommer inte att bli något barn! Inga "tecken" resulterar i bebis och nu är jag less på att vänta! :(

Ni som har flera barn, hur länge stannade ni på BB med andra? Kommer första bli traumatiserad om jag är borta två nätter och kommer hem med en bebis?? (han är snart 17 månader)

Jag stannade bara 1 natt men ångrar det. Stanna 2 om du får o kan, hemma är det fullt ös. Jag hoppas på att få stanna 2 nätter nu med nr. 3.
  • MrsHeinerborg

Imorgon går jag in i v.39, alltså 38+0 så har säkert 2 veckor kvar. Båda mina är födda före Bf, 39+3 o 39+6
    Packade väskan igår, fick så ont igårkväll så jag fick lite panik, inte riktigt redo för bebis än, nästa vecka känns bättre. (Min dotter fyllde år 18/8 o vi ska ha kalas i helgen)
    Dock är jag så fruktansvärt trött o orkeslös!!!!! Nån annan?

• MrsHeinerborg
    Sommarbus14 skrev 2015-08-26 21:56:27 följande:
    Om du frågade mig så nope :) i samråd med läkaren på förlossningen bestämdes att vi väntar ut att fl startar av sig själv, då igångsättningen intw gick bra sist. Dottern vägde 4336 g i 40+6, dock är de ny far till denna lilla korven och han vägde 4,7 kg när han föddes. Så de blir spännande detta :)
    Ja det bästa är att Fl startar av sig själv, då blir värkarna starkare o lättare att föda en stor bebis.
    Min son vägde 4170g o kom dagen innan Bf så jag är lite på spänn att denna blir större....
  • MrsHeinerborg
    myraaan skrev 2015-08-26 22:27:41 följande:

Stod erat sf mått stilla när magen sjönk? Är i v 36+4 och sf-måttet var samma som för 2v sedan.. under dom veckorna har bebisen fixerat sig och magen sjunkigt. Hur var/är det för er och vilket mått hade ni i v37?

37+3 var jag hos bm o mitt SF var 34, 1 Cm större än 2 veckor tidigare, dock är huvudet inte fixerat.
  • MrsHeinerborg

Jag har fått domningar i låret, minns inte detta från tidigare. Nån nerv som ligger i kläm o gör att det känns underligt.

• MrsHeinerborg
    lizanilander skrev 2015-08-28 21:55:16 följande:
    Jag har också känt av lite domningar till och från, mysko men garanterat inget som har nån betydelse :P Tack, vi ska in på ny kontroll imorgon bitti och blir då ev. igångsatt. Får se när bebisen kommer :P
    Åh lycka till!! Snart har du bebis att gosa med!
  • MrsHeinerborg
    Inorr02 skrev 2015-08-29 14:41:11 följande:

ska man vara så här trött sover större delen av dagen. sover dåligt på natten måste pinka ofta på natten, 

Jag har 12 dgr till Bf. Är oxå toktrött! Sover o sover men Trött o grinig ändå....
  • MrsHeinerborg
    Sopp skrev 2015-08-29 23:26:13 följande:

40+2 här, inget händer. Mår illa och har mycket ilningar när jag står, annars absolut ingenting! Till och med sammandragningarna och molvärken jag känt starkare och starkare har försvunnit senaste dagarna :(

Jag mår oxå illa! Var kom det ifrån?!?

Haft känningar till o från, det strålar o kittlar, sliter o drar, undrar när det ska komma igång. Imorgon ska jag på gravidmassage, ska bli skönt!
Svar på tråden BF september 2015!