BF september 2015!
Har du gjort tillväxtUL nyligen? Hur stor?
Hoppas du slipper gå över!
Har du gjort tillväxtUL nyligen? Hur stor?
Hoppas du slipper gå över!
Jag börjar misstänka att jag är skengravid - det kommer inte att bli något barn! Inga "tecken" resulterar i bebis och nu är jag less på att vänta! :(
Ni som har flera barn, hur länge stannade ni på BB med andra? Kommer första bli traumatiserad om jag är borta två nätter och kommer hem med en bebis?? (han är snart 17 månader)
Imorgon går jag in i v.39, alltså 38+0 så har säkert 2 veckor kvar. Båda mina är födda före Bf, 39+3 o 39+6
Packade väskan igår, fick så ont igårkväll så jag fick lite panik, inte riktigt redo för bebis än, nästa vecka känns bättre. (Min dotter fyllde år 18/8 o vi ska ha kalas i helgen)
Dock är jag så fruktansvärt trött o orkeslös!!!!! Nån annan?
Stod erat sf mått stilla när magen sjönk? Är i v 36+4 och sf-måttet var samma som för 2v sedan.. under dom veckorna har bebisen fixerat sig och magen sjunkigt. Hur var/är det för er och vilket mått hade ni i v37?
Jag har fått domningar i låret, minns inte detta från tidigare. Nån nerv som ligger i kläm o gör att det känns underligt.
ska man vara så här trött sover större delen av dagen. sover dåligt på natten måste pinka ofta på natten,
Stort grattis Liza!!
40+2 här, inget händer. Mår illa och har mycket ilningar när jag står, annars absolut ingenting! Till och med sammandragningarna och molvärken jag känt starkare och starkare har försvunnit senaste dagarna :(