• Inorr02

BF september 2015!

tycker de är svårare nu än första barnet. 

vet ej vad vi väntar

• Inorr02
    MrsHeinerborg skrev 2015-05-17 20:38:21 följande:
    Ja dem vill veta, mest för planeringen men tror man kan säga till om du blir längre eller kortare med tiden.
    de kan man gör men tror att de är 3 månader innan så de hinner planera mm
  • Inorr02

jag har satt ett datum men ev går tillbaka tidigare  om de blir så kommer jag säga till 3 månader innan 

• Inorr02

min arbetsgivare är det 3 månader inne för att de ska hinna planera verksamheten 

• Inorr02

Extra ul i dag fick inte det resultat jag vill det visade att jag hade en ökad risk att drabbas igen av havandeskapsförgiftning och det bli ett nytt ul om 4 veckor. 

Jag vill enbart ha lustgas när jag ska föda ev varmekurs i länsrygg hade detta föra gången. Är mer rädd för nålar i ryggrad än ha ont av att födda. 

• Inorr02

de är tiden som får ut visa om jag får det igen. man ve ju inte varför man för det enda man vet är olika risker.  

• Inorr02

sjukt trött äter inte järn ännu får se vad blodvärdet år på tis.

äter ni alla järn nu ?
    när börja ni äta??
    hur var era blodvärden när ni börja äta järn?

• Inorr02
    IMHO skrev 2015-05-24 19:31:32 följande:
    Har du kollat in namntrådarna här på FL?

Är ni ute efter något vanligt/ovanligt, släktanknutet/nytt, ska det passa med några andra namn i familjen? Vilken känsla är ni ute efter?

Vi tänker vanligt namn, gärna släktnamn från äldre släkting vi aldrig träffat. Vi inspireras av släktforskning som jag och sambons pappa gjort på bådas sidor. Tidlöst namn hellre än trendnamn.
    vill inte nå top 10 namn gärna gammat men inge åäö namn. inge namn som är längre än 6 bokstäver. inget namn som barn i mitt yrke heter eller som jag vårdat i mitt gammalt jobb. hmm svårt sambon e inte till stor hjälp. joo jag har tittat på namn trådar hittat inget jag gillar. 
Svar på tråden BF september 2015!