beetroots skrev 2015-03-05 12:42:10 följande:
Jag slutade för två månader sedan när jag plussade. Har gått riktigt bra med att sluta och har inte heller varit sugen... Men nu när jag ser någon som röker så kan jag komma på mig själv att tänka på sommaren och sitta och röka i gräset... De är jobbigt och nu känns de så jäkla tufft med en sommar utan ciggaretter! Men nu ska jag klara detta och när de börjar bli såhär jobbigt så sätter jag in 50 kr varje dag på mitt sparkonto så jag kan se hur mycket jag sparar
Ja jag tycker med det känns tufft med en sommar utan cigg. Känns som att man måste hitta nån strategi för att inte bli alltför avis på alla andra som sitter på uteserveringar eller picknick i gräset och tar en cigg ;) man vet ju med att om man hade smakat på en cigg nu när det gått så lång tid så hade man tyckt att det smakade askfat.
Jag hoppas och tror att man inte kommer lida för mycket av det i sommar, man får ju bättre smaksinne så man får njuta av picknick maten bättre eller nåt ;)
Hoppas man slipper drömma om cigaretter mer bara för det hjälper inte till utan håller ju bara liv i tanken :P