BF september 2015!
Vi har exakt samma här, vi prata om namn innan vi ens visste att de var en lillebror men inget namn känns bra längre av de vi pratat om. Nu är vi på ruta 1 igen.
Vi har exakt samma här, vi prata om namn innan vi ens visste att de var en lillebror men inget namn känns bra längre av de vi pratat om. Nu är vi på ruta 1 igen.
Blivit sjukskriven graviditeten ut, klättrar redan på väggarna. Känns inte kul, trodde jag skulle jobbar minst till v 32-33 iaf. Förresten är de någon som fortfarande har problem med illamående och kräkningar ?
Jag mår fortfarande illa men kräker inte. Har dock så ont i ryggen att jag inte kan sova på nätterna sover bara bra i en fåfåtölj och då inte längre än 1-2 timmar i sträck. Jobbar 50% nu o hoppas få fortsätta med det efter läkarbesök imorgon.
Är det illamåendet som du är sjukskriven för? Tråkigt med sjukskrivning men man får försöka fokusera på att det är det bästa för bebis.
Har en livlig lite pojk i magen, känner mig mycket större än förra graviditeten Haha. Magen är redan i vägen för vissa projekt haha. Här är bild från idag 22+4

7 kilo låter kanon, jag är nu i v 22+5 och vågen visar +8 kg.. Hur kommer detta sluta är min fråga
Kramp... Denna jobbiga kramp man får i vaderna när man sover har börjat komma nu sedan 2v tillbaka. Hade likadant förra graviditeten, smärtsamt. Någon annan?
Här bara ökar kilona, nästan 10 kg plus... Och är i v 25. Blir inte mycket rörelse och motion som de här behövts pga denna hemska foglossning
Lillebror i magen är som mest aktiv efter 22.00 får hoppas de ändras haha
Usch dessa hormonerna är jobbiga. Att gå från skratta till gråta och från arg till ledsen och sen tillbaka till glad. Nästan så min känner sig lite som en helt annan människa. Denna graviditeten känns som en riktig hormonbomb jämnfört med förra.
Var hos bm idag och allt såg fint ut. V 25+4 och 100 dagar kvar till bf :) SF låg på 24 och hjärtslagen på 145. Vågen visar +9,1kg. Längtan är stoooor nu