• Inorr02

BF september 2015!

hormonell javisst. känner mig lessen alla har finna magar man ser att de är bäbis på g, min ser så liten ut ändå har jag gått upp 7 kg är i vecka 25+1. ska jag var ärlig blir så avis på alla fina magar. träffat folk som e en månad före å efter mig å de har större än mig. dock sys de väl mer ändå denna gång. 
    känner mig dum att bli avis magen kommer bli större och synas mer.

• Inorr02
    IMHO skrev 2015-05-27 22:53:53 följande:
    Är du lång så kan ju det vara en förklaring?

Äsch, bli avis du. Här är alla känslor tillåtna.
    ha ha :)
  • Inorr02
    IMHO skrev 2015-05-28 00:32:48 följande:

Och 7 kg efter 25 veckor låter ju strålande.

joo de e väl helt ok men vill ha en bäbis kula som syns mer. ;) den kommer antar jag om jag får gå längre denna gång. 
  • Inorr02
    myraaan skrev 2015-05-28 22:26:48 följande:

Är det någon här inne som är timvikarie? Som då inte har ett shema i slutet av sommaren. Hur söker ni gravidpenning? Går det att söka? Har gråtit hela kvällen pga detta och är jättestressad... vem någon vad/hur man ska gå tillväga? :(

prata med din chef ska inte vara nå problem att söka den. samt läna in aebetgivar intyg sen ett år tillbaka 
  • Inorr02

4 veckor kvar att jobba. nu kan de väl börja bli lite varmt å sol. magen växer å den lilla känns mycket nu pappan fick känna starka sparkar på morgon. 

• Inorr02

nu räknar jag ner efter denna vecka är de 2 veckor kvar att jobba, är rätt tungt att jobba nu känns att man är gravid nu. 7 kg upp känns helt ok. just nu är suget vatten melon och jordgubbar 

• Inorr02

2 veckor kvar att jobba. ska bli skönt vara hemma. Ännu e blodtrycket bra vill känns skönt, blir tillväxtul till veckan och glykos belastning hur jag ska få i mig det. förra graviditet behövde jag inte göra nån.  vet inte varför jag ska göra flera denna gång. ska bli kul att se bäbis på ul igen. 

• Inorr02

v 30 första veckan ledig gud så skönt var tungt jobba sista veckorna. 
    än så länge e jag frisk peppar peppar får jag vara de denna gång.

• Inorr02

jag väger mig hos bm en gång i veckan men de är för att hålla koll i fall jag börjar samla vätska som är tecken på havandeskapsförgiftning. Började bli sjuk i de förra gången i vecka 30 är nu i v 30+4. jag har gått upp 7 kg får se var de slutar. 

Svar på tråden BF september 2015!