Första barnet och BF september 2015 i Göteborg!
Hej.
Jag bor också i Göteborg och väntar första barnet i september. Skoj att dela lite tankar och höra hur det går för andra.
Hej.
Jag bor också i Göteborg och väntar första barnet i september. Skoj att dela lite tankar och höra hur det går för andra.
Tack :) antar att några mer kommer hitta hit snart.
Jag mår nog väldigt bra, är lite illamående ibland bara. Men går runt och tänker på det hela tiden :)
Jag bor i masthugget. Har som tur är inga sådanna krämpor vad jag vet men skönt att du kommer ihåg vad de sa angående graviditet när du var 16 :) hoppas allt går bra hos BM
Härligt med snabb tid. Jag har riktig dålig koll på hur allt fungerar, gick snabbt. Men när ringer man BM och när gör man i vanliga fall första besöket?
Tack då får man göra det om ett tag :)
Känt mig sjukt orolig hela dagen. Inte haft några symptom alls.. men för någon timma sedan kom den efterlängtade? halsbrännan tillbaka. Blev hur glad som helst.
Skönt. Mår hellre dåligt på kvällen så kan man gå till jobbet normalt :)
Skoj att dina streck blir starkare. Hoppas ni får det trevligt ikväll. Vi ska ha fest hemma så har tyvärr inte möjligheten att gå vid 12 men det ska nog bli skoj ändå :)
Jag har heller inte berättat för någon. Känns mysigt på något sätt att det är bara jag och min sambo som vet om det. Men ska bli skoj att berätta om några veckor:)
Har de senaste två dagarna känt av ungefär som en lätt träningsvärk i de nedre bukmusklerna. Alltså inte runt livmodern utan lite högre upp och mer ytligt liggande. Är det någon som upplever samma sak?
Jag hakar gärna på er i tråden här!
Bor i göteborg och beräknas också föda i september mitt första barn spännande.
Träffas gärna för promenad eller fika nån dag så man kan prata och umgås :)
Imorgon ska jag på inskrivning hos BM!!!!
Får se om hon kommer fram till samma BF som jag gjort.
Och jag hoppas verkligen att hon kan dämpa min oro inför nytt MA/MF.. :-/