Inlägg från: karro 2014 |Visa alla inlägg
  • karro 2014

Första barnet och BF september 2015 i Göteborg!

Hej hej:))

Tänkte att jag kikar in här, sambon o jag har försökt att bli gravida i nästan två år, under 2014 har vi gått igenom ett mf v5, och ett ma v11. Var i kontakt med en ivf klinik och köpt tre försök där, ett har vi gjort och den misslyckades tyvärr.. Så nu under december dök de där efterlängtade plusset upp igen<3. Lyckades bli spontant gravid:)) Hoppas detta går vägen nu=)

Bf 9 september!

• karro 2014
    Pemma88 skrev 2015-01-02 09:47:38 följande:
    Jag kan känna nått liknande ibland, men mest har jag som mensvärk långt ner i magen. Men antar att det är normalt

Grattis till plusset karro 2014 och välkommen hit
    Tack tack=))
  • karro 2014
    PaLo skrev 2015-01-04 22:07:17 följande:

Imorgon ska jag på inskrivning hos BM!!!!

Får se om hon kommer fram till samma BF som jag gjort.

Och jag hoppas verkligen att hon kan dämpa min oro inför nytt MA/MF.. :-/

Spännande:))) vilken vecka är du i??
  • karro 2014
    PaLo skrev 2015-01-05 16:35:11 följande:
    Vecka 6 (5+0)
    Åhh va kul, jag fick ingen tid förens 3 februari=))
  • karro 2014
    PaLo skrev 2015-01-29 18:58:26 följande:

Skulle idag varit i vecka 8+3. Fick en liten, liten blodblandad flytning idag och åkte direkt till gynakuten. Efter VUL konstaterades en tom hinnsäck. Allt såg finfint ut om jag varit i vecka 5, så jag står just nu inför två möjliga scenarier. Antingen att jag fick ett tidigt mf utan blödning och sedan blev gravid direkt igen och nu är i vecka 5 eller så har graviditeten avstannat för några veckor sedan precis som det gjorde förra gången. Så nu väntar nytt UL 11 februari. Så får vi se hur det ser ut då..

Om jag hade vart du så hade jag avvaktat och sett vad som händer... De är väl ändå lite riskabelt att ta för hastiga beslut.. Kan ju mycket väl vara så att du är så tidigt gången:)). Var också på gynakuten idag, fick du med sitta i dem långa vänteköerna?

Önskar dig all lycka<3
Svar på tråden Första barnet och BF september 2015 i Göteborg!