• PaLo

Första barnet och BF september 2015 i Göteborg!

Precis fått plus på stickan!

Tänkte det kanske finns några Göteborgare där ute som också fått ett plus lagom till jul med BF i september..

För egen del blir det första barnet och jag hoppas vi blir fler från GBG-området som väntar sitt första!

Hjärligt välkomna!

• Svar på tråden Första barnet och BF september 2015 i Göteborg!
  • PaLo

Fortfarande inga Göteborgare som väntar sitt första barn med BF i september 2015?

• PaLo

Fortfarande inga göteborgare som väntar sitt första barn i september 2015?

• PaLo

Hoppas fortfarande på att få sällskap av några göteborgare som väntar sitt första barn i september 2015. Hjärta

• PaLo

Åh vad roligt!!!

Välkommen!

Hur mår du hittills i graviditeten?

• PaLo
    Jbjork skrev 2014-12-28 13:30:53 följande:

Har mått illa nästan varje dag och är sjukt trött! Själv? :)

Jo då.. halsbrännan från helvetet sedan några dagar tillbaka och igår började jag även bli kissnödig oftare fast knappt något att kissa ut. Ett lätt illamående dyker på mig lite då och då, men inget allt för jobbigt än.
  • PaLo
    Pemma88 skrev 2014-12-28 18:44:07 följande:

Hej.
    Jag bor också i Göteborg och väntar första barnet i september. Skoj att dela lite tankar och höra hur det går för andra.

Åh vad roligt! Nu börjar det äntligen hitta hit några stycken.

Välkommen Pemma88

• PaLo
    Maaliin skrev 2014-12-28 20:37:13 följande:

Hallå!

Jag hoppar gärna in här ! :)Jag är dock beräknad i Augusti men letar efter samma, de som väntar sitt första och bor i Göteborg :) Alltid kul att kunna följa personer som är i samma situation i livet och bor nära :)

Hjärtligt välkommen!

Vad kul!

Redan 4 stycken!

Nu har halsbrännan lugnat ner sig lite. Inte behövt stoppa i mig någon Novalucol på drygt ett dygn. Kände av en liten spänning i livmodern under söndagen och känner ett mycket lätt illamående ganska ofta. Annars inga direkta symptom än.

Tänkte ringa BM nu under måndagen och se när jag kan få tid.

Har en sjukdomshistoria som gör att jag måste kontrolleras tidigt under en graviditet. Det var njurarna som spökade vid födseln, dock inget som påverkat mig på senare år, men fick strikta order vid 16 års ålder att komma ihåg att jag måste kontrolleras extra noga vid en eventuell graviditet.

Har ni andra några sjukdomar eller krämpor som ni tror kan göra det svårt för er?

• PaLo

Ringt och bokat tid för inskrivning hos BM idag. måndag 5/1 är det dags. Jag har även blivit lovad ett tidigt UL på grund av min historia. Så i samråd med BM tror jag att det blir ett UL i v 8 eller 9.

Svar på tråden Första barnet och BF september 2015 i Göteborg!