• Anonym (Blyg & busig)

    Gissa min ålder



    Som rubriken lyder, gissa min ålder.
  • Svar på tråden Gissa min ålder
  • Anonym (mann)
    Anonym (Blyg & busig) skrev 2014-12-25 17:26:32 följande:
     
    Som rubriken lyder, gissa min ålder.
    Precis perfekt ålder. Riktigt snyggt, det man ser av dig.

    21 kanske?
  • Anonym (g)

    Ts:

    Jag gissar på att du är 55 år och att du har opererat brösten på grund av att är rädd för att åldras!

  • Anonym (-)

    Du heter Linda, är omkring 30 och har ett stort bekräftelsebehov.

  • Anonym (osmakligt)

    Gissar 40+ lite pga de fejkade boobsen. Håller dessutom med smecker.

  • Anonym (Iccinyg)

    Det enda man kan göra en något sånär bedömning på din ålder är händerna och halsen, två delar av kroppen som inte går (?)/är mycket svårt att operera yngre. Så med tanke på det så lär du inte vara över 40 i alla fall. Det ser ut som om du har opererat brösten, men det säger ju inget om din ålder. Däremot så tyder din fråga på att du är nöjd med din kropp och tycker/hoppas att du ser yngre ut än vad du är så du lär vara äldre än 20. Så jag gissar att du är runt 30

  • Anonym (jag gissar...)

    Jag gissar på att du är runt 35 och har opererat brösten för att få så där stora och fasta. Det är inget skämt och inte elakt menat, utan det är vad jag gissar på utefter bilden.

  • Anonym (...,,)

    Man ser att du opererat dig så du är mellan 40-100 år

  • Anonym (...,,)

    Man ser att du opererat dig så du är mellan 40-100 år

  • Anonym (Hej)
    Smecker skrev 2014-12-26 13:10:29 följande:

    Omöjligt att bedöma utefter några kvadratcentimeter intetsägande hud som sträcks ut i konstig belysning. Men mentalt bedömer jag att du är någonstans mellan 14 och 19.


    Gissar att du är en Lill-gammal 20åring som läser böcker om hur man ska hantera kvinnor, och i din fantasi-värld har du lyckats. Att hänga i dessa trådar och absolut inte ragga : ) blir lika patetiskt, om inte värre. Då Ts ej har några föreställningar om att ev inte ragga. Visst kan en medelmåtta bli bättre, men bra blir du aldrig. Men lugn det är ok det med, det finns oftast någon för alla.
  • Ronga

    Skulle egentligen kunna vara allt från 19-40. Men jag gissar på 28.


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (.)
    Anonym (Hej) skrev 2014-12-27 16:04:29 följande:

    Gissar att du är en Lill-gammal 20åring som läser böcker om hur man ska hantera kvinnor, och i din fantasi-värld har du lyckats. Att hänga i dessa trådar och absolut inte ragga : ) blir lika patetiskt, om inte värre. Då Ts ej har några föreställningar om att ev inte ragga. Visst kan en medelmåtta bli bättre, men bra blir du aldrig. Men lugn det är ok det med, det finns oftast någon för alla.


    Nawwww! Har Smecker nobbat dig
  • Anonym (madonnahänder)

    Du har ju inga otäcka Madonna-händer så jag gissar mellan 20 och 50 år.

Svar på tråden Gissa min ålder