Inlägg från: Anonym (Intressant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Intressant)

Min fru vill, men inget händer

Celines Essence skrev 2014-12-29 15:59:22 följande:
    Att knulla män på löpande band känns väldigt främmande för mig.

Jag refererar gärna till min långa relation. Vi hade sex 2-3 går veckan i ungefär 20år och vi har flera barn. Jag behöver ha sex /orgasm minst så ofta. Får jag inte det går det för mig i sömnen och jag känner mig oerhört frustrerad. Min man ville ha sex ungefär lika ofta, så frekvensen var lagom. Däremot blev jag stressad över att det skulle gå så snabbt. Han hade inget intresse för att försöka hjälpa mig att få orgasm, så om jag inte hann med att smeka mig till orgasm under samlaget blev jag utan.(fast oftast lyckades jag hinna) Han ville inte prata om sex.Han hyschade åt mig. Jag njöt dock av hans kuk och föredrog att ha sex med honom framför onani. Allt efter åren gick kände jag mig förminskad i hans närvaro. Han skapade en osäkerhet hos mig och bestämde om det mesta så jag bestämde mig för att skiljas. Efter det har jag haft sex med en man förutom Anton, och de bästa med Anton är den kravlösa kärleken och att jag verkligen kan prata med honom... Öppna mig för honom. Han har tålamod med mig.

Vi har inte varit tillsammans länge. Har inga barn tillsammans och är i 40-50årsåldern.
    Interssant att ni hade så mycket sex i så många år utan att det egentligen var riktigt bra för dig. Man kan undra hur många kvinnor, eller män för den delen, som har det så. Ett till synes fungerande sexliv, men ändå inte. Vad var det s om gjorde att sexlivet tog slut sen? Ni var utan ett år innan ni skildes?
Svar på tråden Min fru vill, men inget händer