Celines Essence skrev 2014-12-30 16:21:48 följande:
Jag skulle beskriva min sexlust som att jag har en hög och naturlig drift. När jag inte fått orgasm på tre dagar ungefär, känns behovet plockade.(och jag får orgasm i sömnen om jag inte får orgasm på ca en vecka) När jag inte fått orgasm på några dagar går det snabbt att onanera eller ha sex. Behovet av sex varierar lite över månaden och är som högst före mens och under ägglossning.
Om jag är trött minskar sexlusten, men om jag tar en powernap, eller sover, kan jag lättare bli kåt igen.
När jag har sex med en man som jag älskar (Anton) ökar alla känslor. Då njuter jag av all närhet och beröring och kan ta sex till en ny nivå. Då kan jag utveckla njutningen långt över det som enkel onani ger. Samtidigt njuter jag att ge honom njutning.
För att nå hit behöver jag känna mig trygg att få ta den tid det behövs.
Jag och Anton pratade mycket om sex innan vi väl hade det. Han lyssnade noga och ställde frågor.
Någon av de första gångerna vi hade sex bad jag om att pausa mitt i sexet. Då kramades vi bara ett tag och pratade. Efter en stund var känslorna tillbaka. Så kan man inte göra om man inte är helt trygg.
Inför honom känner jag mig älskad oavsett vad som händer. Han är intresserad av vad jag känner och tänker och hur min kropp fungerar och det gör att jag vågar öppna mig helt.
Ibland är han dominant mot mig, men även jag kan ta initiativ och leda utan att behöva känna mig dum. Jag rör mig utan att oroa mig att se ful ut. Tvärtom känner jag mig sexig. Det gjorde jag inte med min förre man.
Så. Hur menar du att jag fungerar du som vet bäst?
Precis, Gumman, vi pratade
mycket sex innan vi hade det fysiskt första gången, och det är fan inte vanligt att prata
så öppet som vi gör, om sex....om ALLT, speciellt inte innan första gången. Att kunna vara så raka....så öppna,
tom innan första gången. Det är allt annat än vanligt.
Oavsett vad
Van Toffel antar
Och jag har ALDRIG känt en sån trygghet i ett förhållande förut som den jag känner med dig, du är helt jävla makalös, jag visste inte att det ens går att känna såhär, och för att ta sex specifikt....så har jag aldrig,
och kommer aldrig, känna någon som helst prestationsångest. Och
jag vet att du känner likadant.
Vi har haft sex, i både 6 och 7 timmar i sträck, och självklart står inte Generalen i givakt 7 timmar i sträck, du är inte våt 7 timmar i sträck, vi behöver båda "vila" emellanåt, och att då kunna säga det, helt "naturligt" helt utan någon som helst "press".
Det är bara så underbart. Att aldrig vara "rädd" för att experimentera, att kunna föreslå precis vad som helst inom ramen för det vi redan vet att vi gillar. Helt outstanding.
Helt fucking outstanding...
Sen att 7 timmar kändes för lite är en annan femma.
Och för att förtydliga för intresserade lyssnare:
Jag kan vara dominant,
när det passar, du kan ta för dig,
när det passar, vi är så
otroligt lyhörda för varann, jag läser dig riktigt bra precis som du läser mig riktigt bra, och det hör självklart ihop med att vi är så extremt raka mot varann, så öppna,
så trygga. Vi kan verkligen prata om
allt, och vi säger
alltid ifrån om något inte känns rätt,
och, när det kommer till sex är det 100 % kravlöst under akten.
Gudomligt är bara förnamnet.
Faktum är...att hur dåligt det än blir......
Så blir det bra. (Hoppas metaforen går in på folk...! ).
Med andra ord. Det blir aldrig dåligt. Det kan bara bli annorlunda.
Utanför sängkammaren förekommer såklart aldrig någon dominans eller styrning. Lika bra att förtydliga. Som sagt.
Din
Anton
(En och annan tycker säkert att det är självklarheter jag skriver om här ovan, men tro mig.
Det är allt annat än självklart.
Just check an ordinary day on the Internet. For example
FAMILJELIV !!! Så får du som läser detta se hur rätt jag har).
GOTT NYTT ÅR, förresten. Gäller allihopa. Typ.