Klick gjorde susen i musen:-)
Har ända sedan min förlossning haft svårt att ha sex pga smärta där jag är sydd. I går provade vi glidmedel och det var myyyyycket bättre!!
ville bara informera i fall det är fler som har problem
Har ända sedan min förlossning haft svårt att ha sex pga smärta där jag är sydd. I går provade vi glidmedel och det var myyyyycket bättre!!
ville bara informera i fall det är fler som har problem
Nu finns det även klick med värme!
KLICK HEAT tror jag att den heter.
*springer genast ner och handlar massa tuber*
Har du ont där du är sydd borde du nog kolla upp det... Men vad bra att det funkar bättre med "smet"!!
Har provat den där klick heat. Inte alls bra. sved som bara den mellan benen. Går helt bort!!! Kan inte rekomendera den men vanliga klick e super duper!!!
Ännu bättre än vanligt glidmedel (typ klick) är jordnötsoljan som finns på apoteket. Den ger bra glid men försvinner inte lika fort som glidmedel. Klick blir ju som vatten efter en liten stund. Oljan fortsätter göra "det hela" smidigt!
heat har fungerat suuperbra för oss=) durex heat heter den väl??
jag tror inte man ska andvända olja på snäckan för att detta täpper till porerna och man kan få besvär, tex ömmande finnar mm
Maggan78: tack. Jag har pratat med min bm. Det är ett vanligt problem eftersom ärrvävnad är hårt och det tar lång tid innan det mjuknas upp.
jaha då kanske man inte ska prova heat då...vi får se, man kan ju öva lite oftare nu när man äntligen kan ha sex igen
För mig var klick rena döden i sängen, alldeles för mycket läskiga kemikalier så det svider som bara den! Prova siliconbaserat istället!
Rekommenderar också silikonglidmedel - fast det är ju bra att klick klickar för er
Nix, oljan täpper inte till någonting. den funkar kanon. De rekommenderar ju t.o.m. att man ska tvätta sig med oljan istället för med tvål för att inte slemhinnorna ska torka ut.
Testa Eros får ni se
"Klick" är mycket bra, ja