• Godbless

har det tagit sig?

Hade min mens senast 2a december och den tog slut 8e. ÄLen har jag haft under hela tiden känns det som ^^

Men efter ÄL var jag torr i två dagar och jag brukar aldrig vara torr under eller efter ÄL! Men nu var jag torr kände jag mig extrem uppblåst och gör det fortfarande. och nu är det lotion flytningar i måttlig mängd men ändå "tunga". Pelvus ont, ont och trött i ryggslutet, illamående. Kisseriet har varit dock något fruktansvärt tryckande det senaste (ingen UVI). Ont i magen, mensvärk/molvärk/dragningar i ljumskarna/benen. Ont i bäckenet och rakt över vulvabenet. Känns som att något expanderar. Har gjort två ingrepp i livmodern så min livmoder är väldigt känslig så att säga.

Sömnen är inte min vän. Sover men sover dåligt och är aldrig utvilad känns det som. Aptiten har blivit otrolig!
    Mens om fyra dagar och har inga "PMS" synptom som vanligt som ont i brösten eller annat eller bröstvårtor mm.

Men Sexlusten är hög! Har börjat få Yrsel med huvudvärk och "sjuk" känsla. Lite febrig sådär i flera dagar. Vad säger ni experter här på FL? Kan det ha tagit sig?

• Svar på tråden har det tagit sig?
  • Jag är bara jag

Ja,har man haft sex så kan det ha blitt oavsett om man så försökt 20 år! Glad  Men utifrån "symtom" siar jag aldrig,man kan ha alla möjliga "symtom" och inte vara gravid och inga alls,men vara gravid så det går inte svara på faktiskt. Du får se om mensen kommer och ta ett test ifall den inte gör det. {#emotions_dlg.flower}

• inKwT
    Godbless skrev 2014-12-26 16:58:36 följande:

Hade min mens senast 2a december och den tog slut 8e. ÄLen har jag haft under hela tiden känns det som ^^

Men efter ÄL var jag torr i två dagar och jag brukar aldrig vara torr under eller efter ÄL! Men nu var jag torr kände jag mig extrem uppblåst och gör det fortfarande. och nu är det lotion flytningar i måttlig mängd men ändå "tunga". Pelvus ont, ont och trött i ryggslutet, illamående. Kisseriet har varit dock något fruktansvärt tryckande det senaste (ingen UVI). Ont i magen, mensvärk/molvärk/dragningar i ljumskarna/benen. Ont i bäckenet och rakt över vulvabenet. Känns som att något expanderar. Har gjort två ingrepp i livmodern så min livmoder är väldigt känslig så att säga.

Sömnen är inte min vän. Sover men sover dåligt och är aldrig utvilad känns det som. Aptiten har blivit otrolig!
    Mens om fyra dagar och har inga "PMS" synptom som vanligt som ont i brösten eller annat eller bröstvårtor mm.

Men Sexlusten är hög! Har börjat få Yrsel med huvudvärk och "sjuk" känsla. Lite febrig sådär i flera dagar. Vad säger ni experter här på FL? Kan det ha tagit sig?

Jag har nästan exakt samma symptom! Hade äl förra torsdagen och har hugg och stickningar heeela tiden i äggstockarna och livmodern.

Ska köpa gravtest imorgon men kommer att vänta med att testa tills början av nästa vecka!

Hoppas det har tagit sig för oss bägge!! :)

• Godbless

Ja jag hoppas att äntligen få se ett +!!! Hoppas det tar sig för dig med <3

• FrauCasio

Hur länge har ni försökt?

• inKwT
    Godbless skrev 2014-12-26 20:32:54 följande:

Ja jag hoppas att äntligen få se ett +!!! Hoppas det tar sig för dig med <3

När hade du tänkt testa? :)
  • Godbless
    FrauCasio skrev 2014-12-26 20:36:10 följande:

Hur länge har ni försökt?

I två år. Blev stämplade oförklarligt barnlösa :(
  • Godbless
    inKwT skrev 2014-12-26 21:25:01 följande:
    När hade du tänkt testa? :)
    Tänkte att jag väntar ut tills bim (vill inte se minus :( ) när ska du testa?
  • inKwT
    Godbless skrev 2014-12-26 22:57:58 följande:
    Tänkte att jag väntar ut tills bim (vill inte se minus :( ) när ska du testa?

Ja på ett sätt känns det säkrast. Jag har bim på ons eller tors (har rätt oregelbunden mens annars)

Men samtidigt vet jag inte om jag kommer att kunna hålla mig! Vill liksom bara veta. Det är ju det här väntandet som gör mig galen! Det känns som att jag skulle kunna vara gravid men jag vill inte ha några stora förhoppningar.

Vi har försökt i 2 år nu!

• Godbless
    inKwT skrev 2014-12-26 23:10:33 följande:

Ja på ett sätt känns det säkrast. Jag har bim på ons eller tors (har rätt oregelbunden mens annars)

Men samtidigt vet jag inte om jag kommer att kunna hålla mig! Vill liksom bara veta. Det är ju det här väntandet som gör mig galen! Det känns som att jag skulle kunna vara gravid men jag vill inte ha några stora förhoppningar.

Vi har försökt i 2 år nu!

Åh förstår frustrationen! Stickan ligger och ropar på mig i byrån. Smällde i mig världens största frukost (jag äter aldrig aldrig frukost) och nu är jag sugen på sött. :| ägg luktar och smakar popcorn ^_^ karln tror det är en pojke i magen haha.

Att försöka så länge är så jobbigt och krävande :/ har ni gjort utredningar mm?
  • inKwT
    Godbless skrev 2014-12-27 10:43:50 följande:

Åh förstår frustrationen! Stickan ligger och ropar på mig i byrån. Smällde i mig världens största frukost (jag äter aldrig aldrig frukost) och nu är jag sugen på sött. :| ägg luktar och smakar popcorn ^_^ karln tror det är en pojke i magen haha.

Att försöka så länge är så jobbigt och krävande :/ har ni gjort utredningar mm?

Åh vad jobbigt att motstå att testa om man har den hemma, haha :)

Det låter ju onekligen som att det skulle kunna vara något :D

Jag vaknade utan stickningar så jag tänkte att "nu är det kört.." men nu är det igång igen. Har dock ingen aptit, mår allmänt risigt och är fruktansvärt trött.

Jag har pco och det har jag vetat sen jag var 13 ungefär. Jag har inte velat söka hjälp förrens jag gått ner i vikt. Och nu har jag gått ner 16 kg. Hoppas att det har fungerat på naturlig väg :)

Har du drömt mycket om bebisar och att du plussat? Jag har drömt om det varje natt xD men det är nog säkert för att man tänker på det hela tiden!
Svar på tråden har det tagit sig?