Inlägg från: Anonym (Blandmissbrukaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blandmissbrukaren)

tjack smack klapp eller kyss

Idag är det söndag och jag har gått på tjack i en vecka. Har oxå tagit LSD och rökt en massa hasch. Mår inte hett och måste bryta nu. Känner att det lätt skulle kunna dra iväg. Jag vill bara fortsätta nu :( På tisdag ska jag träffa en samtalsstödjare på connextions. Wish me luck.

• Svar på tråden tjack smack klapp eller kyss

Har kunnat sova några timmar per natt denna vecka. Har försökt få i mig någon mat och druckit vätskeersättning. Känner mig inte påtänd fast jag svettas som en gris.

Ville inte slänga det sista så jag drog i mig det oxå såklart plus en ritalina. Fasiken vad jag känner mig sliten men samtidigt sugen på mer!

Inatt kommer jag nog kunna sova. Nu är tjacket slut så det blir inget imorgon hur som helst. På onsdag ska jag träffa en samtalsstödjare för att komma på rätt köl igen. Vad ska man käka för att återställa kroppen efter en veckas röj?

Idag har jag fått i mig ett ägg. Det måste ju vara bra, proteiner och grejer. Absolut för lite för en vuxen men va fan. Blir lite extra triggad av att gå ner i vikt dessutom. Har lite svårt med balans i livet. Allt eller inget liksom.

Jag har tagit itu med andra missbruk tidigare och trodde jag var "klar". Fattar ju nu att jag bara bytt missbruk igen.

Tog två atarax innan läggdags och sov till halv elva idag. Toppenskönt.

Inte på topp idag. Känner mig låg och förbannad. Blev tjafs med sambon innan läggdags och det känns ju värre än vad det egentligen är för att jag är mör i hjärna och själ just nu. Tack för ditt stöd "varva ner" :) Fortsätt gärna.

Just nu är vi så låga så vi orkar knappt prata med varandra. Rökat och tjacket är slut, kvar i skåpet ligger lite mdma men det är tydligen så jävla neråt så det skiter vi i nu. Jag skulle gärna ta lite uppåt nu för att komma igång igen. Men jag tar smällen och försöker utan.

Ok, nu har vi snackat lite och är överens om att nu räcker det. Inget mer. Varken droger eller alkohol. Jag får ångest av bara tanken men gör det för hans och barnens skull. Och min egen såklart. Men vill så gärna se honom nykter. Det kommer bli ett helvete ett tag framöver.

Det går. Har startat en till tråd som heter "min partner tycker inte jag behöver.... "

Där kan du läsa om mina äventyr :)

Svar på tråden tjack smack klapp eller kyss