• Rosen

orolig för MA

Se till att få ultraljud i v 10, om allt är bra då så kan du nog lugna dig..

• Rosen

Usch jag har så mycket ångest just nu!! Är så otroligt rädd för MA. Jag önskar bara att jag kunde känna lite fosterrörelser men jag är bara i vecka 12 (11+3). Har cirka två veckor kvar till kub ultraljudet.. Är livrädd för att barnmorskan ska säga att fostret inte lever längre eller att han/hon är troligen inte frisk. Jag önskar att jag kunde bara få någon bekräftelse på att mitt barn lever!! Min sambo har beställt angelsounds men tydligen så ska man vänta i flera veckor innan man använder det pga risk att barnet kan skadas av strålningarna. Jag har börjat tappa lite symptom nu också.. Har knappt känt något illamående idag och vet inte om det beror på att jag har gått in i vecka 12 eller om det är ett MA... Är så ångestfylld just nu att jag är påväg att börja gråta. Snälla finns det någon där ute som kan lugna mig?? :'(

• Rosen

Tack för era svar! Har inte lika mycket ångest just nu och googlar mest på vilket kön det kan vara på bebisen ;)

Svar på tråden orolig för MA