• nisopa

vi som vill plussa under 2015!

Hej!

Jag hoppas också på plus snart. Slutade med piller i november så är inne på andra försöket nu.

Hur gamla är ni? Jag har precis fyllt 30.

Men man blir ju knäpp.

Testar ni med ägglossningstester? Jag tänkte inte göra de men har beställt iaf nu. kan ju vara bra och kolla OM jag har ägglossning och när den är. Men misstänker att man blir mer knäpp av de.

Väntar ni på Bim nu?

• nisopa
    Littlewishj skrev 2015-01-03 16:19:05 följande:

Hej!

Jag vill gärna vara med i denna tråd. Hoppas ni inte tycker att jag är för ung.

Barnmorskor jag har träffat har sagt det.

Jag är 27 år och min kille är 32 blir 33 snart.

Jag har varit gravid 8 gånger, senast i november (6 missfall och 2 aborter). Aborterna var när jag var 19-20 år när jag studerade på universitet. Ångrar mig djupt!

Any way..jag vill ha barn och min kille också! Trots att alla andra i vår omgivning tycker att vi är för unga. (Vi bor i Stockholm ett område där förstföderskor är typ 35 år)

Vi har försökt ett tag och en god nyhet är att jag kan bli gravid.

Tycker barnmorskan du är för ung??

Känns väl som en jättebra ålder!! Jag har precis fyllt 30 och känner mig lite gammal när jag försöker med första. Nästan alla vänner och 3 yngre syskon har redan barn. Men har inte hittat en bra pappa förrän nu. ????
  • nisopa

Grattis till era plus.

Jag har också plussat 19 mars. Är i vecka 15 med tvillingar. Första graviditeten så känns väldigt spännande! Än så länge mår jag oförskämt bra!!

Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!