• Shoreline

vi som vill plussa under 2015!

Hej!
    Jag hoppas in här. Vi fick reda på att vi var gravida i mitten på januari. Tyvärr slutade det i MF. Och efter detta känner vi att vi verkligen vill sätta igång med verkstaden ordentligt. 

Har ingen aning om när jag har ÄL eller mens efter missfallet. Så det är där vi står. Kommer köra med Äl stickor för att få koll igen. Jag använder mig av p-dator så den kanske kan hjälpa mig på traven också! 

• Shoreline
    Azad skrev 2015-01-29 21:59:37 följande:
    Beklagar verkligen!!!

Perfekt med ÄL-tester ju! Då vet man ju att kroppen (förhoppningsvis) är redo!! Önskar er all lycka!!
    Tack!

Ja det känns som ett måste. Haha än så länge inget utslag på Äl-testerna.Har iofs inte gått så lång tid. Håller tummarna för att det kommer igång nu i veckan eller helgen. Vore bara så skönt att få ordning på kroppen och cykeln igen!

Hur går det för er andra? :)
  • Shoreline
    Flicka93 skrev 2015-01-29 22:16:16 följande:

Hoppar också in här! Sluta med p-piller aug-14 och sen dess har jag bara haft en mens (mitten december). Hoppades kroppen skulle kommit igång ordentligt då men tydligen inte, så fortfarande noll koll på ÄL. Börjar undra om det är något annat som är fel :/

Har du testat att köra med ÄL tester för att kolla om du får utslag? Jag skulle nog kolla upp det om jag var du. En mens på 4 mån är lite, trots p-piller stop!
    Lycka till :)
  • Shoreline

Har denna tråden dött? Obestämd

Här tror jag att det faktiskt kan ha tagit sig direkt efter vårt missfall. Anledningen är att jag har exakt samma konstiga saker för mig som jag hade sist. Mina bröst kliar och jag tycker att kranvattnet luktar och smakar klor. Precis som i Januari. Vet dock inte när jag hade ÄL då jag varit iväg på semester, men vi har nog lyckats pricka in det ändå. Nu återstår det bara att se. BIM 20-22/2 (min mens är lite oregelbunden)
    Återstår bara att se, lång väntan till man kan testa. Hahahaha. Har det inte tagit sig så är det ändå skönt att få en mens så jag kan ha bättre koll igen.

Hur går det för er andra?

Svar på tråden vi som vill plussa under 2015!