en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Jag
har varit beroende av nässpray Nasin i massor av år, tar det dagligen
och nattligen och har fått två friska barn. Tänker inte sluta med det nu
under tredje graviditeten heller.
Hej!
Jag är 6(5+4) och är så sjukt glad, om än rätt nervös :)
härligt å se lite fler som mest vill glädjas och inte bara sprider skräck (jag kommer på tillräkligt med hemskheter på egen hand..)
Inskrivning sker 10/2, hälsosamtalet (som jag inte riktigt vet vad det ska vara bra till?) är 3/2. Blir spännande att komma sent till jobbet två veckor i rad, skyller på tandläkarbesök vid första tillfället, andra får jag väl gå på återbesök:P
kika gärna in på min blogg som uppdateras några gånger i veckan!
Hej Alla! Jag hoppar också in här!
Jag har bf den 19 sep o e 5+4 idag! Detta e andra barnet o det kommer vara ganska exakt två år mellan våra små :) Vi har första besöket hos barnmorskan den 4 feb! :) Spännande.
Jey då var illamåendet här, fast efter blödningar i helgen så är jag glad över illamåendet!
Dom har tyvärr inte den nässprayen i Danmark :( jag är super förkyld och hoppas jag ska kunna sova lite i natt trots att jag inte kan andas ur näsan alls :(
Usch, det är bland det jobbigaste jag vet! Har du varit på Apoteket och frågat om det finns nåt du kan ta?