• Prinsessan 83

Att ha sex när hon har mens?

Undrar vad ni tycker om att ha sex
    När ni har mens som tjej,
    Eller som kille/partner ha sex
    Med din tjej när hon har mens?

Vissa tjejer har större sexlust under mens
    Vissa tvärtom och känner sig för ofräscha
    För att ha sex.!

Vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att ha sex när hon har mens?
  • Anonym (Töpp)

Jag är tjej och jag blir helt klart kåtare när jag har mens men det skulle aldrig falla mig i att ligga

• MEE83

Som kille har jag inga större invändningar mot det, freakade ur första gången jag fick mensblod på mig... men då var jag 15 år. Har liksom vant mig vid att ni tjejer har eran period sedan dess, min personliga erfarenhet är att de flesta tjejer helst avstår dock. Men för mig personligen är det ingen stor grej. 

• Anonym (Tjej)

Jag kan bli kåtare under mens men hela underlivet är svullet och allt i magen/underlivet gör ont så har inte sex. Dessutom går det bara i duschen OM det går, och jag gillar inte att ha sex där.

• Mia Sthlm

Tillhör också dom som blir kåtare under mensen så varför avstå?
    Använder handduk eller lacklakan men oftast blir det stående bakifrån i badrummet.Cool

• Sambokille34
    Mia Sthlm skrev 2014-12-29 18:15:56 följande:

Tillhör också dom som blir kåtare under mensen så varför avstå?

Använder handduk eller lacklakan men oftast blir det stående bakifrån i badrummet.

Helt rätt tjejen:) de har ju uppfunnits nåt som heter vatten! så varför avstå nåt så skönt som sex?;)
  • Pentra

Jag kan verkligen absolut bli kåtare under mensen, men något vaginalt sex är då uteslutet. Inte bara för att jag känner mig ofräsch där utan främst för att blödningen indikerar att det finns ett öppet sår därinne, och för den då höjda infektionsrisken så skall, helt naturligt, inget annat dit in innan det är läkt. Däremot så har jag inget emot analsex eller att tillfredsställa min partner med händer, mun och tunga under denna period. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Vad fan?)
    Pentra skrev 2014-12-29 18:23:28 följande:

Jag kan verkligen absolut bli kåtare under mensen, men något vaginalt sex är då uteslutet. Inte bara för att jag känner mig ofräsch där utan främst för att blödningen indikerar att det finns ett öppet sår därinne, och för den då höjda infektionsrisken så skall, helt naturligt, inget annat dit in innan det är läkt. Däremot så har jag inget emot analsex eller att tillfredsställa min partner med händer, mun och tunga under denna period. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Läste jag precis det där?! Ett öppet sår under mensen?!

Skojar du? Förvånad
  • Anonym (Munk)
    Anonym (Töpp) skrev 2014-12-29 16:58:09 följande:

Jag är tjej och jag blir helt klart kåtare när jag har mens men det skulle aldrig falla mig i att ligga

Precis likadan..
  • Anonym (vatten)

Smaksak. Men tänk på att kvinnor kan vara mer mottagliga för infektioner då, så tvätta dig noga innan. (Gärna efter också, men det är mer ditt problem

• panicorion

Jag har varit negativt inställd till detta förr men hittade beppy tampong och nu är det fullt ös var dag i månaden. Blir super kåt under mens men har svårt att släppa tanken på allt klet. Men nu är det som sagt inga problem alls.

• Armageddon

Vi kör oralt och analt under mensen om vi vill sexa då.

• Prinsessan 83
    panicorion skrev 2015-01-01 08:43:11 följande:

Jag har varit negativt inställd till detta förr men hittade beppy tampong och nu är det fullt ös var dag i månaden. Blir super kåt under mens men har svårt att släppa tanken på allt klet. Men nu är det som sagt inga problem alls.

Nyfiken hur funkar de med den där

Tampongen!? Om man har mkt mens

Suger den ändå upp allt"

Och känner inte killen den under sex?

Eller du som har den inne?

Låter ju sjukt bra om de funkar!!!

Måste ta å prova dem där
  • Quexet

Röstade inte, visste inte på vad jag skulle rösta. Flört
    Jag blir mycket kåtare under mensen, är även mycket känsligare för beröring. MEN känner mig väldigt ofräsch, även direkt efter jag har duschat. Obestämd Vilket gör att det inte blir så mycket ligga. 

Också nyfiken på den där tampongen... Oskyldig

• Anonym (:))

Här hemma körs de i duschen eller så blir de avsugning eller analt :) inget är omöjligt om man är villig ;)

Men paradiset är ju lite ömmar under mens så brukar undvika besök där i början men sen när de lutar mot slutet så är de bara att köra på som vanligt :)

Mannen bryr sig inte ett dugg om mensen. Han skulle ju inte gå ner men vem fan skulle de ^^

• Armageddon
    Anonym (:)) skrev 2015-01-01 13:02:45 följande:

Här hemma körs de i duschen eller så blir de avsugning eller analt :) inget är omöjligt om man är villig ;)

Men paradiset är ju lite ömmar under mens så brukar undvika besök där i början men sen när de lutar mot slutet så är de bara att köra på som vanligt :)

Mannen bryr sig inte ett dugg om mensen. Han skulle ju inte gå ner men vem fan skulle de ^^

Om tjejen har tampong så kan man ju fortfarande slicka på bara klitoris. Blir ju inte riktigt samma som annars, då iallafall jag använder tungan överallt i underlivet, men funkar för en orgasm.
  • panicorion
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-01 11:19:54 följande:
    Nyfiken hur funkar de med den där

Tampongen!? Om man har mkt mens

Suger den ändå upp allt"

Och känner inte killen den under sex?

Eller du som har den inne?

Låter ju sjukt bra om de funkar!!!

Måste ta å prova dem där
    Han känner av den men inte så att det är ett problem. Jag har rätt rikligt första dagen och en del öm så den dagen brukar vi inte ha sex men dag 2 funkar bra... Den är bra men jag tycker att den bör bytas lite ofta dock, men att ta den precis innan sex så funkar det bra, dock skall man vara lite försiktig den har en tendens att flytta sig ibland, dock inget problem jag har alltid fått ut den igen men ibland kan det krävas lite extra energi =) 
    Jag kan inte säga att jag känner den något speciellt men jag är ofta helt uppe i min njutning... Det finns två varianter och jag skulle rekommendera den som heter Wet. (finns en Dry och en Wet) Jag älskar dem då jag tycker att andra tamponger kan skava så använder nästan bara dessa...
    Jag har aldrig vart med om att han har fått något blod på sig så antar att dess uppsugningsförmåga är bra.

Skulle rekommendera att bara köpa en eller två om det finns då de är rätt dyra... runt 500 för 30 st 
  • Celines Essence

Jag har hormonspiral sedan länge så jag blöder knappt, men jag vet ändå att min sexlust är som högst strax före mens och ev precis i början. Under och strax efter har jag snarare lägre lust... Då är kroppen trög.

Bra för mannen att veta om ni har naturliga upp och nedgångar i lusten, så slipper han fundera på om det har med honom att göra.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Att ha sex när hon har mens?