Gift och kär i min bästa vän
Hjälp, hur kunde det bli såhär...
Jag har varit mer eller mindre lyckligt gift med en fin man i 7 år å vi var rätt unga när vi gifte oss. Men sedan ett halvår tillbaka har jag verkligen kämpat för att älska honom, känns som vi utvecklas åt helt olika håll. Men för ett par månader sen hände något. Jag träffade en nygammal kompis, en killkompis, å det har jag saknat att ha. Vi började umgås å snacka om allt mellan himmel å jord å upptäckte att vi är nästan tvillinglika i sättet att tänka å se på saker. Märkte att mitt hjärta började bubbla varje gång jag tänkte på han men till slut va han allt jag tänkte på. Eftersom jag inte e så bra på att ljuga så åkte jag hem till min kompis å sa rakt ut att vi nog inte kan va vänner mer för jag känner mer än vänskap å det är ju inte bra.
Men då bara stirrade han på mig å berättade att han e helt galen i mig, han har aldrig känt så för nån i hela sitt liv å han kan inte tänka sig ett liv utan mig nu...
Han gör mig knäsvag men har aldrig känt mig så stark som i hans sällskap, han får mitt hjärta å fullständigt sprängas av kärlek å jag har heller aldrig känt såhär... Vi har inte varit otrogna fysiskt vill jag tillägga.
Det är så hemskt jag vet verkligen inte hur jag ska göra...ska jag stanna med min man? Vi har ett barn tillsammans så isåfall blir det för hennes skull. Men orkar jag hålla masken uppe år efter år å låtsas?
Vad hade ni gjort?