En kvinna jag är intresserad av - Otrevlig vid närheten av folk - Trevlig vid ensamheten
Anonym (Sorg - Varför denna fenomen?) skrev 2014-12-31 10:15:10 följande:
Mm..Femton säger du..Nu när du säger det. Så påminner hon rätt mycket av en tonårstjej . .
Gör det mig till en sjuk människa som har gått och blivit förälskad i henne? Hon är den första som jag känner såhär . .
Jag vet inte vad som är så unikt med henne. Det känns så otroligt annorlunda med henne. Hon har kortklippt hår, verkar inte bry sig om smink, kan vara lite ''löjlig'' eller vad man skall kalla det. Tonårsbeteende vilket jag finner det oerhörd charmig. Liksom humorn, och så Tonårsbeteende vilket jag finner det oerhörd charmig.. Hmm..Skall försöka tänka på en bättre ord, om ni inte förstår vad jag menar.
Nu mår jag istället illa för att jag har blivit förälskad och gett mig själv intrycket av pedofil-varningar . . .
Jag vet inte ens vad jag skriver eller vi ge för poäng. Jag känner mig så otroligt sinnessjuk av all denna kärlek. Det är helt galet, jag vet. Men jag känner verkligen såhär.
Att du blivit förälskad i den här tjejen gör dig inte till en sjuk människa, men det är ju helt uppenbart så att du inte mår bra och det har du ju också själv förklarat att du inte gör. Kanske borde du koncentrera dig på din psykiska hälsa och sedan ta itu med en eventuell kärleksrelation till den tjej du pratar om nu eller någon annan.