Inlägg från: Anonym (:@) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:@)

En kvinna jag är intresserad av - Otrevlig vid närheten av folk - Trevlig vid ensamheten

Sluta svansa efter henne kommer du se att hon kommer böna efter uppmärksamhet. Vissa tjejer funkar så tyvär som någon skrev där uppe. Så länge du håller på o fjantar dig o yttrar dina känslor hit o dit o hon behandlar dig som luft eller är otrevlig mot dig, så länge du bara tar det och blir ännu mer kär i henne kommer du aldrig få henne o då menar ja de ALDRIG. Vakna till nu mannen o grow some balls!!

• Anonym (:@)
    Anonym (Vart är ts?) skrev 2015-01-03 12:43:15 följande:
    Detta var rakt på sak, kanske tog ts åt sig??
    Jaa men tyvär är det så. Ts får sluta fjanta sig och vara en man. Ingen tjej tycker om en mes som låter sig behandlas hur som helst. Dessutom borde det vara en väckar klocka om hon är trevlig i ensamhet och elak framför

Folk. Kan ju vara så att tjejen skäms över dig för övrigt. Hur är ts som person? Hur ser du ut? Hur klär du dig?. Hur framstår du som person osäker? Dessa är stora faktorer för att få henne att ignorerar dig in public så att säga. För kan vara så att hon tycker om dig personligen men skäms vad andra ska tycka för att du framstår som en mes i både utseende och personlighet i andras ögon. O även i ts text märker man sättet han utrycker sig på. "Jag skulle bara gå fram o tala om hur kär jag är i henne" what? Hon ignorerar dig!! Det är det sista du ska göra!! Mitt råd är att du behöver en extream personality makeover. Inte för att ja känner dig personligen o vet hur du är, men för att du ska verka intressant i hennes ögon dvs inte vara så fjantig o bara jaga. Det är få kvinnor som låter sig bli fångade när man jagar de, så fort du slutar, då händer det grejer, det är då intresset dyker upp. Skaffa dig andra vänner. Börja umgås med andra kvinnor kommer du se hennes reaktion! om hon inte reagerar så har hon inget intresse för dig whatsoever och då är det bara att gå vidare!
Svar på tråden En kvinna jag är intresserad av - Otrevlig vid närheten av folk - Trevlig vid ensamheten