Yr i huvudet och luften känns som den inte räcket till?
Vad kan det vara? Dålig kondition eller något? det är värre om jag känner mig stressad, men det är hela tiden lite, dessutom huvudvärk som jag nästan bara har när jag är sjuk annars
Vad kan det vara? Dålig kondition eller något? det är värre om jag känner mig stressad, men det är hela tiden lite, dessutom huvudvärk som jag nästan bara har när jag är sjuk annars
för lågt eller högt blodtryck?
Det är det första jag tänker på...
Går och kollar det på en gång;
105/66 ganska långt men inte jätte lågt
ja det är lite för lågt helt klart....
du kan även ha drabbats av järnbrist/blodbrist då kan man också må lite sådär...
Kanske håller på att bli sjuk? Vissa dagar kan det bara vara så att man känner sig lite sämre också..
Jag har kännt mig så här i över 2 veckor Måste sätta mig ner och pusta ofta
Jag har niferex (tror jag att de heter) hemma , kan jag äta dem efter som jag inte äter några andra vitaminer mer än folsyra och b-vitamin, vad tror ni?
Jag får lätt yrsel, och är känslig för kvav luft.
Lågt blodtryck, allmänt nedsatt funktion i kroppen. Lite dålig kondition som du säger, verkar det kunna ha något att göra med!
Jag är alltid så himla känslig för "kvava" miljöer, men sen är jag också känslig för bullrande fläktar (som ger bättre luft). Himla dilemma alltså!!!
Kan du inte gå och ta lite prover Fru November??
Om du tar ALLA prover man kan ta (du vet blodprover där man kolla "rubbet") så får man ju veta om man har brist på nå't!
Jag får nog ringa vårdcentralen, är lite orolig att det är något psykist, panikångest eller något sånt