Bästa bältesstolen tack!
Håller med föregående. Cybex solution q fix är den bästa på marknaden för tillfället.
Håller med föregående. Cybex solution q fix är den bästa på marknaden för tillfället.
Skillnaderna är stora mellan tex brio och en Cybex.gå gärna in i en babybutik och se jämförelserna. Riktigt nyttigt
Cybex gör inga stolar om dom inte är bäst i test
Har ni Isofix i bilen tycker jag ni ska satsa på den nyaste varianten Q-fix den växer även med barnet på bredden och inte enbart höjden. Nackplattan är er viloläge för nacken och fångar upp nacken vid en krock och motverkar whiplash skador. Ordentliga solida skydd mot nacke och inre organ med frigolit. Skillnaden mot tex brio är att den endast är ihålig plast.
Q-fix är nyast. Du set det på att krockkuddarna på sidan är inklädda i tyg istället för plast
Min son är drygt 4 och sitter perfekt i den. Som i en fotölj
Ja det skiljer lite mer än så men inte särskilt mkt. Dynan bakom ryggen tex är gjord för att andas mer så att barnet inte blir svettigt tex. Lite smågrejer bara
Oj nu har jag inte mätt honom på länge med 114 lång och ca 17kg kanske?!
Konstigt att dom inte hade på lager.
Jag jobbar själv på babyproffsen, därför ville jag ha det säkraste för Mitt barn.
Jag har Q-fix.
Vänta hellre tills den kommer in, finns dessutom i olika färger. Så att du kan få e. Genomgå hur den fungerar och gärna jämföra med ett annat märke