Kunna ha en kille med babyface?
Har en fråga till er tjejer och undrar ifall ni skulle kunna ha en pojkvän med babyface? Alltså en vuxen man men som ser ut som en ung pojke i ansiktet. Vad anser ni om det?
Har en fråga till er tjejer och undrar ifall ni skulle kunna ha en pojkvän med babyface? Alltså en vuxen man men som ser ut som en ung pojke i ansiktet. Vad anser ni om det?
Självklart, så länge han är en bra kille så spelar det ingen roll. Har en kille som är två år äldre, men det syns inte. Men han är den bästa pojkvän jag någonsin har haft :)
Örk för babyface
Nej, det är omanligt.
Ja tack
Vad räknas som babyface och hur vet man om man har det eller inte?
Är det om mannen har runt och fylligt ansikte? Eller rynkfritt? Är babyface något som ska ses relativt killens/mannens reella ålder oavsett vilken den är, eller refererar det till utseendet hos en bestämd ålder (i ett snävt åldersintervall)?
Tycker ni kvinnor att den här mannen är söt? www.svd.se/migration_catalog/704494.svd/representations/d/begrav3
Min man ser väldigt ung ut utan skägg så jag föredrar helt ärligt att han inte är helrakad vilket han vet. Självklart skulle jag ändå älska och tända på honom men det möjligt att attraktionen vid första dejten hade påverkats negativt om han hade sett ut som en 17-åring då.
Är det om mannen har runt och fylligt ansikte? Eller rynkfritt? Är babyface något som ska ses relativt killens/mannens reella ålder oavsett vilken den är, eller refererar det till utseendet hos en bestämd ålder (i ett snävt åldersintervall)?
Tycker ni kvinnor att den här mannen är söt? www.svd.se/migration_catalog/704494.svd/representations/d/begrav3
Jag tänder på män inte pojkar.