• Anonym (Snabbisen)

Känsligt ollon

Hejsan på er alla.

Önskar er allt gott nytt år här på FL.
    Jo det är så att jag undrar om det är någon som vet något knep så att ollonet inte är så känslig då man ska till? Har provat runka av mig före, provat kondom men inte hjälper det. jag vill inte bara hålla på ett par minuter Knappt det Skäms 

Tur man har en så underbar het sexig fru som säger att det inte gör något men för mig SÅ GÖR DET!! JAG VILL SEXA LÄNGRE.....

Så är det någon som vet något knep så säg. I bland när jag tränger in i henne så kommer jag på en gång.... Vill inte ha det så Förvånad 

• Svar på tråden Känsligt ollon
  • Anonym (japp)

Finns bara en sak att göra; omskära dig. Då blir ditt ollon garanterat mer "härdat".

• Anonym (Tjej)

Men nej, min kille är omskuren och han kommer på 5 sek...

• Anonym (Anna)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-01-01 21:37:35 följande:

Men nej, min kille är omskuren och han kommer på 5 sek...

Han kanske hade kommit på 0,5 annars. Haha
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Anna) skrev 2015-01-01 21:50:05 följande:

Han kanske hade kommit på 0,5 annars. Haha

Haha sant :)
  • Dennis 6

Pröva att alltid ha förhuden tillbakadragen. De e obehagligt första dagarna sen blir skinnet lite mer härdat & det kanske ger dig lite extra tid. Jag har samma problem (med att komma snabbt).

• Anonym (Johan)

Jag tycker också att du ska dra tillbaka förhuden och alltid ha den så, det kommer att hjälpa dig.

• steffo75

Prova med avbrutet samlag eller avbruten runk!

Det gäller att sluta innan det blir för skönt. Vila en stund och på det igen och upprepa några gånger. Det har gett mig en bra uthållighet!

Svar på tråden Känsligt ollon