Krossat hjärta
För nästan två veckor sen blev jag dumpad av killen jag dejtade i ca ett halvår. Det är andra gången vi dejtar, det var han som hörde av sig efter lite över ett år och ville ha mig tillbaka. Under det här året tänkte jag på och saknade honom varje dag, och han hörde även av sig ett flertal gånger.
Iallafall, allt var frid och fröjd, jag föll för honom (igen) samma dag vi träffades igen och jag fick träffa både hans mormor (som är mer som hans mamma) och hans vänner rätt snabbt. Han sa till och med att det varit ett misstag att han dumpade mig förra gången vi dejtade, att han hade ångrat sig och att han ville vara med mig. Men nu för snart två månader sen gick han in i väggen, hörde inte av honom så mycket, fullt förståeligt. Efter några veckor hörde han av sig, sa att han mådde bättre, och frågade om jag ville fortsätta ses. Självklart ville jag det. Det höll i cirka en och en halv vecka, sen var han tillbaka nere på botten.
Och förra söndagen, efter att jag skickat ett sms där jag skrev att jag saknade honom och hoppades att han mådde bra, så blev jag dumpad. Han skrev att han inte ville dumpa mig men att det inte var schysst mot mig att han höll mig på halster sådär. Svarade att han inte skulle dumpa mig om han nu inte ville, att jag vill vara med honom ändå, och... Jag har fortfarande inte fått svar. Det gör så jävla ont och jag är fullständigt krossad. Det enda som betyder något är självklart att han mår bra, men jag vill bara ha honom tillbaka! Vad f-n ska jag göra? Jag vill ringa, smsa, åka dit och knacka på, bara vara där för honom, vad som helst men jag känner mig helt jävla handfallen. Kan inte sluta gråta, det känns som att jag förlorat min bästa vän.
Kan jag höra av mig? Borde jag göra det? Vågar jag hoppas på att han kommer tillbaka igen? Jag älskar honom verkligen, och det känns som att han är "the one"...