Inlägg från: hoppas 2014 |Visa alla inlägg
  • hoppas 2014

Letrozolbehandling, resultat?

Vi har försökt bli gravida sedan sommaren 2013 och jag har precis fyllt 41 :S Har PCO (dvs ingen eller sällan ägglossning) och han normala (eller superbra) spermier. Vi ska nu köra IVF i juni (hoppas vi om mens kommer i rätt tid etc) och medan vi väntar så har vi testat Letrozol.. Förra gången blev det ägglossning men ingen graviditet.. nu är jag inne på tablett 2. 

Fråga 1- hur har ni andra gjort när ni börjat. Jag fick instruktioner av läkaren att börja på dag 5 i cykeln o har läst att andra skriver att man ska börja när mensen är slut?  Fråga 2 - hur mår ni andra? Mitt humör blir inte det bästa direkt.. min stackars pojkvän har en flickvän med dåligt tålamod/lättretlig.. 

• hoppas 2014

På måndag är det BIM och jag analyserar alla tecken.. mår illa men samtidigt känns det delvis som inför mens. Denna kuren va jag aldrig o gjorde vul men fick utslag på ägglossningstest er så ja borde haft ägglossning. .

Hur går det för er andra?

• hoppas 2014
    skogstjejen19 skrev 2015-05-28 12:28:31 följande:

Bim på tisdag, noll och inget symtom :(

Jag har fått några färgade flytningar igår o idag så de är säkert negativt ????
  • hoppas 2014

Negativt test idag på morgonen (bim) o kommer fortfarande lite blod (ursäkta detaljer ) men inte riktigt mens... hoppas den kommer igång imorgon så jag kan hinner köra igång m ivf annars blir det inte förändrats efter sommaren. Lite konstigt, man vill att mensen inte ska komma o nu när det inte visar nått så vill man inget hellre än att den ska komma..

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Letrozolbehandling, resultat?