Letrozolbehandling, resultat?
Hej tjejer! Det var ett tag sen, jag är här inne och läser och hejar på er!
Jag är utom mig av oro. Imorgon ska jag på vul jag har kört på dubbel letrozol kul och ärm cd 16 och jag får bara negativa lh test. Inte ens en stegring. På enkel dos hände absolut inget. Och jag hoppades ju självklart att dubbel skulle göra susen men jag kan nästan sätta min högra hand på att det är oförändrat där nere. Jag oroar mig för vad nästa steg är. Har en sjuk fobi för sprutor skulle det vara nästa steg är jag tveksam på om vi kommer fortsätta. Jag är inte bara lite rädd eller tycker de är obehagligt. Jag har en stark fobi och jag ser bara inte hur jag skulle kunna klara det. Någon här inne som ordinerats trippel dos? Kan pergotime funka för en om letrozol inte gör det? Som om min oro inte räcker så är maken bortrest hela nästa vecka och kommer inte kunna vara med under mötet imorgon. Det brister snart för mig. Jag vill så gärna bara få till ett endaste ynka försök. Att ta ett endaste gravtest och känna hopp. Att även om chansen är liten och oddsen är emot oss så kanske kanske det skulle kunna gå.
Ursäkta mig babbel men behövde bara spy ut lite av känslorna.