Letrozolbehandling, resultat?
Jag har testat Pergotime många ggr tidigare utan något resultat, slemhinnan blev tunn och inget ägg växte till sig alls! Fick även äta Pergo i kombination med Metformin utan resultat.
Nu fick jag testa Letrozol enkeldos, dag 12 den 1 mars fanns inga ledande blåsor på UL, jag åkte därifrån och var suuuperbesviken och tänkte att detta var lika kasst som pergotime!
Vi fick komma tillbaka en vecka senare på dag 18 och där fanns en blåsa på 17 mm och en på 14 mm samt att slemhinnan var 7mm! Jag blev helt chockad över att det fungerat. Så var det bara hem och köra!
Men inget hände, ingen mens och negativt test. Hade inte kört med ÄL stickor men tempade. Tempen visade ingen ÄL och veckorna gick. Till slut visade fertilityfriend att jag harft äl på CD 40(!!) den 29 mars.
Hade tid hos gyn den 6 april, där såg hon en tjock slemhinna på 11 mm och eftersom gravtesterna var negativa så bestämdes att jag skulle starta igen med provera efter att jag tagit ett sista gravtest.
Imorse tog jag ett digitalt test och det visade GRAVID! Jag är enligt tempen 9 dagar efter ÄL idag