Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Letrozolbehandling, resultat?

Hej, får jag va med här? Den här månaden ska vi testa letrozol för första gången. Jag har troligt egna ägglossning men ganska ojämna långa cykler.

Vi har försökt i 2 år med 2 tidiga mf och ett ma som jag fick i november.

Jag har tagit prover och de ser bra ut. Maken har inte gjort spermaprov men prov om kromosomförändringar. Inget visar där heller.

Vi har ett varsitt barn från tidigare förhållanden.

Är hoppfull men kan inte så mycket om just äl stimulerande så ska bli spännande:)

• frestelsen

Hej, får jag va med här? Den här månaden ska vi testa letrozol för första gången. Jag har troligt egna ägglossning men ganska ojämna långa cykler.

Vi har försökt i 2 år med 2 tidiga mf och ett ma som jag fick i november.

Jag har tagit prover och de ser bra ut. Maken har inte gjort spermaprov men prov om kromosomförändringar. Inget visar där heller.

Vi har ett varsitt barn från tidigare förhållanden.

Är hoppfull men kan inte så mycket om just äl stimulerande så ska bli spännande:)

• frestelsen

Jaha då kom mensen efter andra försöket letrozol:/

Blä, nån som har fakta om mens=äl? Min läkare säger att får jag mens har jag äl. De ser ju äggblåsor som växer men vi har aldrig kollat om de släpper för jag får ju mens.. men min mens börjar senaste 9 månader med typ spottings flera dagar innan mens o ibland t.o.f hela cykeln (inte mycket men ibland när jag torkar mig)

• frestelsen
    Kolan91 skrev 2016-06-23 09:54:10 följande:

Min graviditet slutade i ma :( skrapades igår då det inte ville komma ut av sig själv. Jag skulle ha varit i v. 10.

Nu till min fråga. Testade du utan letro efter ditt missfall?

Fråga till alla i tråden. Ni som blivit gravida med letro som sedan slutade i MF/MA kunde ni bli gravida spontant efteråt?

Tacksam för svar :)

Beklagar ditt ma:(

Har läst att man har lättare för mf/ma med äl stimulerande. Fick ma utan letrozol i november så vet hur bajs du mår.

Men va säger läkarna? Du får väl testa letrozol igen om du vill? Negativa är ju självklart att de inte gick vägen, positiva att du blev gravid och kommer bli igen.
Svar på tråden Letrozolbehandling, resultat?