Överleva ett breakup
Hejsan
Jag och min pojkvän/sambo (eller ja, nu.. ex). beslutade oss efter mycket tankar, samtal och gråt att göra slut & att han skulle flytta hem till sin hemstad för en vecka sedan. Jag orkar inte gå in på detaljer på varför, men det är och var helt enkelt det bästa valet att göra slut.
Men nu till det svåra.
Jag var 14 när jag träffade honom, han var min allra första och jag älskade verkligen honom över allt annat. Vår kärlek brann verkligen, så jävla fint var det. Inga ord kan ens beskriva hur våran kärlek var. Han flyttade in till mig (från 40 mils distans) och så var vi sambo bra länge. Nu sitter jag här 18 år och är ensam för första gången under hela min ungdom och jag bor nu ensam i lägenheten där allt påminner mig om honom.
Jag kanske ska nämna att jag även lider av fruktansvärd ensamhetsångest (Åh, hatar det verkligen) & har haft depression och tycker att detta är så fruktansvärt svårt (och kan så himla lätt falla ner i depressionen jag hade för några år sedan), mest är delen att jag är så himla ensam nu svår, att jag är van att ha någon här.
Och jag tänker att jag saknar han, för det vill jag göra. Men jag saknar nog bara kärleken, närheten och att ha någon som bryr sig om en så mycket som han gjorde, och att älska någon sådär jätte-bubblande mycket.
Jag känner även att jag aldrig kommer träffa en sån kille som han, någonsin igen (det känns verkligen som att alla andra killar är sådana idioter).
Men snälla ni, jag behöver alla tips ni kan ge mig, på hur jag kan överleva detta. ALLT som kan göra min vardag lättare och få mig att kunna gå vidare.
Och inga dumma ord snälla, till varandra eller mig. Jag vill ha denna tråd något fint och något som andra också kan läsa som nyligen gjort ett break-up och som kan hjälpa dom med.
Kram