Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
ar din man svensk eller fran det landet dar ni bor? Och hur kom ni fram till att bada var intresserade for detta?
ar din man svensk eller fran det landet dar ni bor? Och hur kom ni fram till att bada var intresserade for detta?
Hej! Tack för möjligheten att fråga ut dig. Har några frågor.
Skulle du vara okej med den omvända tanken? Hur skulle du reagera om din kille skulle vilja ha sex med andra kvinnor? Varför, varför inte?
Du säger att du är otrogen. Är det så du ser det? Vet du om det också är så andra Hotwife ser det? För egentligen är det väl inte otrohet eftersom otrohet är svek och du och din man är överens?
Är det svårt att hålla isär känslor? Om någon är riktigt bra i sängen och samtidigt en attraktiv och härlig man.
vi ar tydligen 2 st nyfikna har inne =)
Och jag maste saga att ni som inte har nagot att fraga utan bara ar bittra individer som behover hacka pa andra for att inbilla sig att de ar battre an andra kan lagga ner. Tycker att det ar sa trist att se era komentarer i alla tradar..
Till Ts, var det inte valdigt pirrigt den forsta gangen? Jag menar, var du inte radd att du skulle angra dig? Och var inte din man det? Han maste val ha varit nervos over att angra sig nar det ar sa dags att inte kunna gora det ogjort.
Och anledningen till att jag undrade hur ni tog upp fragan ar att jag kan inte ens forestalla mig min mans uttryck om jag hade foreslagit detta!=))
oj 3 nyfikna sag jag nu! =P
oj 3 nyfikna sag jag nu! =P
na det var du inte, det var jag! kolla forsta sidan;) jag ar annu larvigare =P
men vi borde ha forstatt battre an att dopa oss till "nyfiken" i en "fraga mig vad du vill"-trad =P
[quote=74620432][quote-nick]Anonym (Undrande) skrev 2015-01-04 15:42:55 följande:[/quote-nick]
Hur kan du vara säker på att inte känslorna tar över i förhållande till någon annan man?
[/
Det undrar jag med
ja det du! ;))
Vem är vem och vem döljer sig bakom nyfiken??:)
na det var du inte, det var jag! kolla forsta sidan;) jag ar annu larvigare =P