• Letitia

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Det låter helt sinnessjukt. Jag hoppas verkligen att era barn inte märker något, samt att det inte sprids rykten och skvaller som når era barns kamrater och deras föräldrar, barnens lärare och andra viktiga personer i deras liv. Tyvärr är det så att folk (t.ex. grannar) märker mer än man tror, och att barnen i en familj märker ännu mer... De märker om föräldrarna är annorlunda, gör ologiska och oförklarliga saker, blickar, miner, tonfall...

Hade jag haft någon sådan här böjelse, så hade jag faktiskt valt mellan att leva ut den och att skaffa barn. Inte båda. I alla fall inte under samma period (hemmavarande barn alltså) i livet.

• Letitia
    Anders 386 skrev 2015-01-05 14:07:17 följande:
    Jag tror risken är liten om man sköter det snyggt. Många barn fattar ju inte ens att föräldrarna har ett sexliv utan tror det bara hör ungdomen till. Dom lever mest i sin egen kompisvärld. Och om någon granne skulle vara misstänksam - vad gör det?   Det är iaf inget som dom kommer att vilja diskutera.
    Själv är jag avis på dom som verkligen lever ut sin sexualitet... Det är verkligen ett sätt att leva till 100%. Grattis till er som vågar ta ut svängarna medan vi andra bara fantiserar. Solig
    Jag skulle inte vilja att min fru var borta o hade sex med andra - men skulle gärna se henne med en annan man. 
    Min erfarenhet är då som sagt att barn är "fine tuned" på att uppfatta minsta känsloskiftning hos sina föräldrar. Det är likadant som när föräldrar tror att barnen inte märker att det är problem i äktenskapet, för att de sköter sina gräl när barnen inte är närvarande. Men barnen märker ändå att det är något konstigt i stämningen. Det är inte att undra på, eftersom de är så beroende av sina föräldrar i så många år. 

Om man har en avvikande sexualitet, och finner det väldigt viktigt att leva ut den, så har man ju faktiskt möjligheten att inte blanda in barn i det. På TS lät det dessutom som att barnen på något sjukt sätt var en del av paketet. Att det var en del av fantasin både att kvinnan skulle vara gift (vilket också är lite märkligt när det finns så många sambopar idag) och att hon skulle vara mor. Verkar som om barnen blivit till för att vara statister i en sexuell fantasi...  
  • Letitia
    Anders 386 skrev 2015-01-05 15:21:12 följande:
    Jag håller med om att barn märker om stämningen är negativt laddad. Känslor läser dom av, eller iaf märker dom när något inte är OK. Men det har inget samband med sexuell utlevelse. Problem i äktenskapet är troligen vanligare hos dom som inte kan leva ut sin sexualitet. 

Och självklart väljer man inte bort barn bara för att leva ut sin sexualitet - För dom flesta är både barn o sex några av det absolut viktigaste i livet, varför välja bort något av det?
    Ja NORMALT sex, ja. 
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill